نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران

مهندس مسعود شفیعی: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) نقش ملی در ارائه خدمات پیچیده به بیماران از سراسر کشور دارد

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان تهران ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برای حمایت مالی و تأمین اعتبار پروژه‌های تأسیساتی این مرکز قول مساعدت و همکاری داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دوشنبه 7 تیر 1400 مهندس مسعود شفیعی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان تهران در نشستی فوری که با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون بودجه دانشگاه، دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولان این مجتمع بیمارستانی در دفتر حوزه ریاست برگزار شد، در خصوص حمایت مالی از پروژه‌های اصلاحی تأسیسات این مرکز قول مساعدت و همکاری ویژه داد.
مهندسی شفیعی ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند این مرکز گفت: اگر هر بیمارستانی در کشور نتواند پاسخگوی درمان بیماران باشد، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) باید پاسخگو باشد و این مسئولیت شمارا سنگین‌تر و کار را پیچیده و سخت می‌کند.
وی از پروژه مهدی کلینیک به‌عنوان یکی از اقدامات خوب درمانی کشور یاد و تصریح کرد: راه‌اندازی مهدی کلینیک منجر به افزایش ظرفیت پذیرش بیماران می‌شود ولی اگر هم‌زمان به مسائل دیگری چون شلوغی محوطه بیمارستان و رفع مشکلات تأسیساتی مجتمع اعم از آسانسور، برق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... که از موضوعات فوری و حیاتی بیمارستان است، توجه نشود اثربخشی لازم را نخواهد داشت. بدیهی است اصلاح و بهسازی مشکلات تأسیساتی نیاز به منابع مالی قابل‌توجهی دارد تا بیمارستان به سمت انضباط بیشتر، تخصصی‌تر شدن و تقسیم‌کار بهتر حرکت کند. من و همکارانم در سازمان برنامه‌وبودجه کشور همکاری و مساعدت کامل را نسبت به حمایت مالی و تأمین اعتبار پروژه‌های تأسیساتی این مرکز خواهیم داشت.
همچنین در این جلسه، دکتر صادق نیت، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) را بیمارستان ریفرال کشوری و قطب خدمات درمانی فوق تخصصی در حوزه‌های سرطان، پیوند، مادران باردار پرخطر، هموفیلی، عفونی و ... و خواند و افزود: این مرکز انتهای خط درمان بیماران صعب از سراسر کشور بوده و همواره به آسیب دیدگان ارجاعی نقاط مختلف کشور در تمامی بحران‌ها از گذشته تاکنون، خدمات درمانی خوب و قابل قبولی ارائه کرده است.
وی در ادامه با اشاره به اولین جراحی رباتیک از راه دور کشور که به‌تازگی توسط متخصصان این مجتمع بر روی یک سگ با موفقیت کامل انجام‌گرفته افزود: جایگاه ویژه علمی، آموزشی و پژوهشی این مرکز در کشور و حتی در سیاست‌گذاری‌های حوزه درمان و پروتکل‌های کشوری برهمگان معلوم است.
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در ادامه با توجه به قدمت این مرکز بر نیاز فوری مجتمع به اصلاحات زیرساختی تأکید کرد و گفت: انتظار داریم در بحث تأمین بودجه نیز به این مرکز به‌صورت ویژه نگاه شود.
توضیح این‌که در این جلسه مهندس رضا قدیم خانی مسئول دفتر فنی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گزارشی از وضعیت تأسیسات این مرکز ارائه کرد.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *