نایب قهرمانی تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسابقات کارکنان سازمان ها و نهادهای دولتی کشور

مسابقات والیبال کارکنان سازمان ها و نهادهای دولتی کشور در حالی به پایان خود رسید که بلندقامتان والیبال دانشگاه عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، با برگزاری مسابقات والیبال کارکنان سازمان ها و نهادهای دولتی در سطح کشور و راهیابی یک تیم به عنوان قهرمان از هر منطقه به مسابقات قهرمانی دستگاه های اجرایی کشور، تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی تهران با درخشش و فاصله بسیار زیاد از تیم های دیگر به عنوان قهرمان مسابقات منطقه یک کارکنان دولت وارد مسابقات کشوری شد.
بانوان والیبالیست دانشگاه در این مسابقات با بازی با تیم خراسان رضوی به عنوان اولین رقیب خود توانستند با نتیجه 2 بر صفر در مقابل آنها پیروز شوند و در دومین مسابقه در مقابل تیم اصفهان بار دیگر مقتدرانه و بدون واگذاری هیچ گیمی با نتیجه 2 بر صفر این تیم را شکست دادند.
نمایندگان دانشگاه در سومین مسابقه خود در مقابل تیم استان مرکزی با نتیجه 2 بر 1 بر این تیم فائق آمده و وارد مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دستگاه های اجرایی کشور شدند و در ادامه مسابقات در مرحله نیمه نهایی با پیروزی پرافتخار در مقابل تیم خراسان جنوبی با نتیجه 2 بر صفر وارد مرحله فینال مسابقات شدند.
در مرحله فینال شاهد یک مسابقه جذاب و دیدنی بودیم. دو تیم برای کسب مقام قهرمانی می جنگیدند و تیم دانشگاه با مصدومیت یکی از بازیکنان موثر، مسابقه را با نتیجه 2 بر 1 به تیم اصفهان واگذار کرد.
بانوان پر تلاش والیبالیست دانشگاه با افتخار برای اولین بار موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی مسابقات کارکنان سازمان ها و نهاد های دولتی سراسر کشور شدند.
اعضای تیم والیبال بانوان دانشگاه را در این مسابقات، زهرا مختاری نیا (مرکز بهداشت جنوب)، طاهره رضایی و مریم نعمت الهی (مرکز طبی کودکان)، سیده کاملیا داوودزاده (معاونت توسعه)، حلیمه شاه علی (IT مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه)، مریم ملایجردی ( بیمارستان بهرامی)، پریوش خادمی (بیمارستان امام خمینی(ره)، سکینه نظمی (دانشکده دندانپزشکی)، مینا اکبریان (بیمارستان رازی) و پریناز قزلی جهرمی و نرگس حجت الاسلامی (بیمارستان شریعتی) تشکیل داده و زینب اینانلو و سیده کاملیا داوودزاده به ترتیب مربی و سرپرستی تیم را بر عهده داشته اند.

کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *