نخستین کنفرانس طب ایرانی در همکاری مشترک با کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی برگزار می شود

کنفرانس آنلاین طب ایرانی با موضوع «اختلالات گوارشی: رویکرد طب سنتی ایرانی» در همکاری مشترک با کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی تگزاس برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، در راستای معرفی طب ایرانی در سطوح بین المللی و برقراری همکاری های مشترک با مراکز علمی سایر کشورها، تعدادی از استادان دانشکده طب ایرانی در کنفرانس مجازی آموزشی کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی هیوستون تگزاس شرکت خواهند کرد.

دکتر سید شاهین سلطانی، پزشک و متخصص طب سنتی ایران و دکترای ناتروپاتی از آمریکا و یکی از اعضای کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی، به عنوان رابط دانشکده طب ایرانی امکان تدریس حضوری در این کنفرانس را فراهم کرده است. با توجه به  محدودیت سفر اتباع ایرانی پیش از کرونا، به منظور بهره مندی از سخنرانان طب ایرانی، پیشنهاد دوره آنلاین از طرف کالج آمریکایی مطرح و دوره آموزشی به صورت آنلاین برنامه ریزی شد و برگزاری کنفرانس طب ایرانی با عنوان «اختلالات گوارشی: رویکرد طب سنتی ایرانی»، روزهای شنبه و یکشنبه 9 و 10 اسفند 99 (۲۷ و ۲۸ فوریه ۲۰۲۱)، با تمرکز بر نام دانشگاه علوم پزشکی تهران در کمیته آموزشی کالج مزبور به همت دکتر سلطانی به تصویب رسید.

کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی در مقاطع مختلف تا PhD در رشته های غالباً مربوط به طب چینی فعال است و طب سنتی ایرانی TPM تنها مکتب سنتی غیر چینی در این کنفرانس خواهد بود.

در این کنفرانس علاوه بر گروه طب ایرانی دانشکده طب سنتی، سخنرانانی از کالج طب سنتی برزیل، کالج طب سوزنی یورک انگلستان، مؤسسه نورواکوپانکچر آمریکا، دانشگاه جانز هاپکینز، مؤسسه سلامت روان آمریکا و کالج بیلور حضور خواهند داشت.

کنفرانس روز شنبه ساعت 17 و 40 دقیقه به وقت تهران و با ارائه پنل طب ایرانی  آغاز خواهد شد.

در این کنفرانس دکتر سید شاهین سلطانی از اعضای هیئت علمی کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی در تگزاس؛ دکتر علیرضا عباسیان، دکتر میثم شیرزاد و دکتر مهدی علیزاده از اعضای هیئت علمی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، رویکرد طب ایرانی در اختلالات گوارشی را بیان خواهند کرد.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *