نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه و رئیس دانشکده پزشکی برگزار شد.

نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه  دکتر ماشاءاله ترابی,دکتر محمدرضا صالحی,دکتر رضا شروین بدو,

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست پنجشنبه 9 آذر 1402 دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی، گفت: این جلسه با همکاری روابط عمومی دانشگاه و با هدف معرفی و تحویل سایت به اساتید برگزار شد.
وی با بیان اینکه بخشی از هزینه سایت را دانشگاه پرداخت می کند و تامین بخش اختیاری آن بر عهده اساتید است گفت: از مهمترین اولویت های ما این است که اساتید از این طریق بتوانند با دانشجویان و بیماران و محققان ارتباط برقرار کنند.
دکتر صالحی ادامه داد: در این نشست بخش های مختلف سایت و دسترسی های آن معرفی شد و طراحی سایت مورد بررسی قرار گرفت و  برای تحویل آن به اساتیدی که در جلسه حضور داشتند اقدام شد.
وی ابراز امیدواری کرد با گسترشی که در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری اساتید خود، همواره در مسیر پیشرفت و موفقیت باشد.
دکتر ماشاءاله ترابی ترابی با اشاره به اهمیت وب سایت شخصی اساتید گفت: با حمایت و مساعدت ریاست محترم دانشگاه هزینه های راه اندازی وب سایت شخصی برای اعضای محترم هیات علمی یک درصد دانشگاه، تامین شده است در این راستا اعضای محترم هیئت‌علمی علوم پایه و بالینی می توانند از طریق وب سایت شخصی، با مخاطبان خود ارتباط پویا برقرار می کنند.
وی ادامه داد:در رتبه بندی های بین‌المللی، دانشگاه‌هایی که اعضای هیئت‌علمی آن، وب‌سایت شخصی دارند و در شبکه های اجتماعی علمی بصورت همزمان فعال هستند از جایگاه ویژه ای برخوردارند و ما به‌عنوان دانشگاه تراز اول باید در این زمینه فعال باشیم.
دکتر ترابی آمادگی  روابط‌عمومی دانشگاه را  در زمینه راه اندازی وب سایت شخصی اساتید اعلام کرد،  گفت: اساتید علاقه‌مند به راه‌اندازی وب‌سایت خود، می‌توانند با اعلام به روابط‌عمومی، از خدمات بخش فنی روابط‌عمومی در این حوزه بهرمند شوند.
در این جلسه وب سایت شخصی اساتید مورد بررسی قرار گرفت و حاضران سوالات خود را  مطرح کردند.

 

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر