هفتمین کنگره سالیانه مرکز قلب تهران برگزار می شود

هفتمین کنگره سالیانه مرکز قلب تهران در راستای «اهمیت و شیوع بیماری‌های قلبی و عروقی» در مرکز قلب تهران برگزار می‌شود.مهلت ارسال مقالات 10 بهمن 98.

کنگره 2 روزه CRITICAL CARDIOVASCULAR CARE «هفتمین کنگره سالیانه مرکز قلب تهران» 17 و 18 بهمن 98 در مرکز قلب تهران برگزار می شود.
در این کنگره با توجه به اهمیت و شیوع بیماری‌های قلبی و عروقی به‌ویژه موارد حاد و بحرانی آن، مباحث مهمی ازجمله؛ سندرم حاد آئورت، نارسایی حاد و ایست قلبی، انفارکتوس میوکارد، آریتمی های حاد و پیچیده و نقش تصویربرداری در شرایط حاد قلبی و عروقی موردبحث و تبادل‌نظر قرار می گیرد.
به دلیل گستردگی مفاهیم و عنوان، این کنگره طیف وسیعی از متخصصین بیماری‌های قلب و عروق، فوق تخصص بیماری‌های قلب و عروق، جراحان قلب و عروق، جراحان عمومی، متخصصین داخلی، متخصصین طب اورژانس، متخصصین طب سالمندی (10 امتیاز بازآموزی) متخصص بیهوشی، پزشکان عمومی، پرستاران (5 امتیاز) متخصصین پزشکی قانونی (2.5 امتیاز) را شامل می‌شود.
علاقه‌مندان برای ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت www.cccthccongress.ir مراجعه و همچنین برای ثبت‌نام با شماره تماس دبیرخانه 88029723 ارتباط برقرار کنند.

 

الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی