• تاریخ انتشار : 1403/07/05 - 08:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

دکتر مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری فرارسیدن ۴ مهرماه (۲۶ سپتامبر) مصادف با روز جهانی بهداشت محیط با شعار «ایجاد جوامع تاب آور از طریق کاهش خطر بلایا و تغییر اقلیم و سازگاری با آنها» را به مهندسین بهداشت محیط و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه داتشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، متن پیام دکتر مصطفی امینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به شرح زیر است:

فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط فرصت مغتنمی است تا به اهمیت نقش بهداشت محیط در حفظ سلامت و ارتقاء کیفیت زندگی جوامع اشاره کنیم. 
شعار امسال " ایجاد جوامع تاب‌آور از طریق کاهش خطر بلایا و تغییرات اقلیمی و سازگاری با آنها"، نشان دهنده اهمیت روز افزون این حوزه در مواجهه با بحران های جهانی است. 
تغییرات اقلیمی و بلایای طبیعی تهدیدات جدی برای سلامت و بهداشت محیط به شمار می آیند. وظیفه ما به عنوان متولیان بهداشت نه تنها در کاهش خطرات این تهدیدات بلکه در ایجاد زیر ساخت ها و جوامعی تاب آور است که توانایی مقابله با این چالش ها را داشته باشند. 
با تلاش مستمر و برنامه ریزی های موثر شما می توانیم محیطی ایمن تر و سالم تر برای نسل های آینده ایجاد کنیم.
اینجانب روز جهانی بهداشت محیط را به تمامی مهندسین بهداشت محیط به ویژه همکاران گرامی در دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری که از نزدیک شاهد تلاش های ارزشمند و شبانه روزی شان هستم، تبریک عرض نموده از همه شما عزیزان که با تعهد و مسئولیت پذیری در مسیر کاهش مخاطرات زیست محیطی و حفظ سلامت جامعه گام بر می دارید صمیمانه قدردانی می کنم.
 
سلامتی و سربلندی همگان را از خدای بزرگ خواستارم.
  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان ری
  • کد خبر : 279101
کلمات کلیدی
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی