• تاریخ انتشار : 1399/02/12 - 13:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 601
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم و استاد

دکتر محمد رضا اکبری، مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس بیمارستان فارابی با صدور پیامی، 12 اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم و استاد را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم و استاد
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، متن این پیام به شرح زیر است:
دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت متفکر شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت درکشور عزیزمان ایران و قدردانی از مقام والای مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های ایثار را به تصویر کشیده‌اند.
در این بین جایگاه ویژه استادان دانشگاه های علوم پزشکی از آن جهت که علاوه بر آموزش و پژوهش، بر جایگاه پرافتخار ارائه خدمات درمانی نیز تکیه زده اند جایگاهی ویژه و ارزشی مضاعف دارد. 
اکنون که تمام مردم دنیا گرفتار بیماری کووید- 19 هستند و این بیماری در کشور ما نیز در حال جولان است، اساتید برجسته و متعهد خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران که سالیان متمادی در حوزه­های مختلف آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات سلامت درخشیده و همواره سرآمدی خود را در کشور  و مجامع جهانی حفظ نموده اند، در این روزهای سخت نیز متعهدانه در صف اول مبارزه با همه گیری کووید -19 قرار گرفته اند و از زمان شیوع این ویروس پا به پای سایر مدافعان حوزه سلامت بدون هیچ چشم داشتی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی حضوری فعال و ایثارگرانه داشته اند. آنان در این مدت آرامش را از خود و خانواده خود گرفته اند تا سلامتی و آرامش را به هم وطنانشان پیش کش نمایند.
اینجانب با قدردانی از زحمات همه تلاشگران سنگر مبارزه با بیماری کووید- 19، فرا رسیدن روز معلم و استاد را به تمامی استادان و معلمان فرهیخته این مرز و بوم به ویژه همکاران عزیزم در بیمارستان فارابی تبریک می‏گویم و از خداوند منان می خواهم ما را در مسیر حفظ و ارتقای سلامت مردم عزیز کشورمان و احیاء ایرانی آباد و سربلند بیش از پیش یاری کند چرا که بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که در این مسیر برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.
دکتر محمد رضا اکبری
مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس بیمارستان فارابی
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 155729
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *