• تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 08:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 402
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت روز بهداشت محیط 1403

دکتر محمدرضا سلمانی در پیامی روز بهداشت محیط را به مهندسان این واحد تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران،  دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس این مرکز در پیامی روز بهداشت محیط را به مهندسان این مرکز و دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است: امروز دستیابی به یک زندگی سالم با امید به زندگی مطلوب تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائه عادلانه خدمات سلامت فراهم می‌شود.
رسالت مهندسین بهداشت محیط، تضمین بهداشت محیط اطراف ما می‌باشد و این عزیزان با شناسایی و کنترل عوامل محیطی تأثیرگذار بر سلامت، مسئولیت خطیری را با توجه به گسترش روزافزون و تنوع آلاینده‌های محیطی در اجرای رسالت خود بر عهده‌دارند.
با توجه به اینکه شعار روز جهانی بهداشت محیط: ایجاد جوامع تاب‌آوری از طریق کاهش خطر بلایا و تغییر اقلیم و سازگاری با آن‌ها تعیین‌شده و بیانگر نقش برنامه‌های بهداشت محیط در زمینه‌های مختلف چون بهداشت مواد غذایی، بهداشت هوا و تغییر اقلیم، بهداشت فردی، مدیریت پسماندها، تهویه اماکن، بهداشت پرتوها، بهداشت آب و فاضلاب، بهداشت مسکن، مبارزه با حشرات و جانوران موذی فعال  می‌باشد. بی‌شک روز جهانی بهداشت محیط فرصت مغتنمی است تا بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها و دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم، در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه‌های مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.
اینجانب فرارسیدن ۲۶ سپتامبر ۲۰24 مصادف با پنجم مهر سال ۱۴۰3 روز جهانی بهداشت محیط را به‌تمامی همکاران گرامی و سخت‌کوش بهداشت محیط تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سعادت و موفقیت را برای این عزیزان مسئلت دارم.
 
  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 279015
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی