پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز جهانی ماما

دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه در پیامی 15 اردیبهشت (5 می) روز جهانی ماما را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه در پیامی 15 اردیبهشت (5 می) روز جهانی ماما را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

آن هنگام که قلب‌های مضطرب مادران  را با نگاه‌های امیدآفرین خود به آرامش می‌رسانی تا به دنیا آمدن عزیزترین موجود زندگی را برایشان نویدبخشی، واسطه‌ای برای جاری شدن نخستین رحمت الهی هستی.

روز جهانی ماما فرصتی است مغتنم برای تقدیر، تکریم و تجلیل از انسان‌هایی که با دستان نوازشگر خود برای نخستین بار دستان نوزاد را به دستان پرمهر مادر پیوند می‌زنند.

موفقیت‌های دانشگاه در چند سال اخیر درزمینه کاهش آمارهای مرگ‌ومیر مادران باردار، نوزادان، کودکان و میزان سزارین ،  ترویج زایمان طبیعی  و ثبت کامل اطلاعات مادران باردار پرخطر بیانگر کیفیت و کمیت خدمات  شما است، به‌ویژه در یک سال اخیر باوجود پاندمی کرونا که تلاش مضاعفی  را در این مسیر طلب نموده است و قدردان زحمات شما در دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم.

15 اردیبهشت ( 5 می)  روز جهانی ماما را به شما که پرچم‌دار حفاظت از سلامت مادر و نوزاد لقب گرفتهاید تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ سلامتی و موفقیت روزافزون شمارا خواستارم.

دکتر سید فرشاد علامه

معاون درمان دانشگاه

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *