پیام تسلیت مدیر امور فرهنگی و اجتماعی، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان

دکتر افضل شمسی، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی، در پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"انّ الْحسین مصباح الْهدی و سفینه الْنّجاه"
قطعاً اسلام، زنده‌ى به عاشورا و به حسین ‌بن ‌على (ع) است. درس عاشورا، درس فداکارى، دیندارى، شجاعت، مواسات، درس قیام للّه، درس محبّت و عشق است. مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی)
محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاکدل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و درراه دین و عقیده از جان گذشتند و فلسفه استقامت در مقابل ظالم، آزادگی و پایمردی در راه حق و تلاش برای اصلاح انحرافات را معنا بخشیدند.
امروز نیز ضرورت دارد که همه ما در جهت تعمیق آموزه های والای نهضت حسینی در جامعه و ترویج ارزشهای اسلامی و اخلاقی حرکتی در خور شأن و جایگاه این نهضت داشته باشیم که بی تردید این اقدام می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات بشری باشد.
اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان (ع) و  یاران با وفای ایشان، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به همه عاشقان سید الشهداء (ع) به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم، امید است که عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت، مورد قبول درگاه ایزن منّان واقع شود.

دکتر افضل شمسی 
مدیر امور فرهنگی و اجتماعی 

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی