پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی ضمن تبریک 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور، چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن 12 بهمن سالروز  ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور  و چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و طلوع فجری دیگری از عمر پربرکت نظام اسلامی را تبریک می گویم.
حقیقتا انقلاب اسلامی، حرکتی بزرگ بود که امام خمینی(ره)، با دست خالی و با اتکا به مردم اراده کرد تا امر خدا را در کشور جاری کند و مردم دلهایشان با ایشان همراه شد.
در نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت ها، خدمات و جهش های علمی بسیار زیادی انجام شده است که باید تولیدات و فعالیت های حوزه سلامت، ایجاد دسترسی مردم به خدمات سلامت و اقدامات کلان این حوزه را به نمایش بگذاریم تا مردم بدانند که باوجود شرایط اقتصادی، جمهوری اسلامی توانسته کارهای بسیار بزرگی انجام دهد.
اینجانب آینده و افق های جمهوری اسلامی را بسیار درخشان می بینم و به همه دانشجویان، کارکنان و استادان عزیزم می گویم که گاهی در تهدیدها، فرصت های زیادی نهفته است و مطمئن هستم که کشور این شرایط را در آینده تبدیل به فرصت می کند. اگر تلاش کنیم تا هر که، هر وظیفه ای بر عهده دارد آن را به درستی انجام دهد، قطعا بسیاری از مشکلات رفع می شود.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی