کارگاه آنلاین روانشناختی ویژه کارکنان معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار می شود

مرکز مشاوره و راهنمایی و کمیته صیانت از حقوق شهروندی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، باهدف افزایش مهارت های ارتباطی بین کارمندان و دانشجویان، دو کارگاه آنلاین باعنوان مهارت های ارتباطی و مدیریت خشم برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این دو کارگاه ویژه کارکنان معاونت دانشجویی فرهنگی، ناظمه ها و حراست خوابگاه ها و در راستای صیانت از حقوق شهروندی و افزایش مهارت های ارتباطی بین کارمندان و دانشجویان، با تدریس دکتر بیتا عظیمی روانشناس و روان درمانگر مرکز مشاوره، برگزار خواهد شد.
براین اساس، اولین کارگاه روز سه شنبه 2 دیماه 99 از ساعت 10:30 تا 14:30، با عنوان «مهارت های زندگی» در فضای اسکای روم معاونت دانشجویی فرهنگی به نشانی vsca.tums.ac.ir/tc برگزار و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در کارگاه می توانند فرم پیش تست کارگاه را از طریق لینک vsca.tums.ac.ir/pretest تکمیل و ارسال کنند.
توضیح اینکه، این کارگاه دارای امتیاز آموزش ضمن خدمت بوده و ثبت نام کنندگان می بایست در پایان جلسات، با ورود به لینک vsca.tums.ac.ir/posttes، فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.
برای دریافت پوستر کارگاه مهارت های ارتباطی ویژه کارکنان، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *