گرامیداشت روز استاد در مرکز قلب تهران

با حضور اساتید و معاون درمان دانشگاه از هفت استاد نمونه مرکز قلب تهران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 در نشست صمیمانه ای در مرکز قلب تهران از اساتید نمونه این مرکز قدردانی و لوح تقدیر به آنها اهدا شد.
در این جلسه دکتر علی واشقانی فراهانی رئیس مرکز قلب تهران با تبریک روز معلم و روز استاد تلاشها و زحمات اساتید در ابعاد مختلف آموزشی، درمانی و پژوهشی را ستود.
وی با تجلیل این روز، از همه اساتید و تلاشهای بی وقفه آنان در این مرکز در بعد درمان و آموزش و پرورش متخصصین مجرب و در بعد اخلاقی که نمونه و نمونه پرور هستند، تقدیر و تشکر کرد و به اساتید این مرکز که از طرف دانشگاه علوم پزشکی تهران بعنوان نمونه انتخاب شدند به طور ویژه تبریک و تهنیت گفت.
دکتر سعید ناطقی معاون درمان دانشگاه هم با اظهار خوشوقتی از حضور در این مرکز نمونه و منحصر به فرد درمانی، این روز را به حاضرین تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد مشکلاتی که در مسیر کار درمان دانشگاه و بالطبع این مرکز وجود دارد با همت، همدلی و همکاری اساتید حل و فصل شود.
در ادامه مراسم اساتید نمونه، استاد دکتر عباسعلی کریمی، استاد دکتر سید حسین احمدی، استاد دکتر ابراهیم نعمتی پور، استاد دکتر حسین ثابت، استاد دکتر نرگس شهبازی و استاد دکتر کاوه حسینی به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و به ویژگی های این مجموعه درمانی اشاره کردند.
در این مراسم چهار کلیپ تهیه شده توسط روابط عمومی که به همین مناسبت آماده شده بود به نمایش درآمد.
دکتر مسیح تاج دینی بعنوان هماهنگ کننده و مجری این برنامه ایفای نقش داشت.

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *