173 سال افتخار علمی؛ نمایشی از تاریخ، افتخارات و برندآفرینی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جشن سالگرد
در نشست هماهنگی جشن باشکوه ۱۷۳ سالگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، با تاکید بر رویکرد استراتژیک برندآفرینی دانشگاهی، از برنامههای جامع و خلاقانهای رونمایی کرد که برای تقویت هویت دانشگاه به عنوان یکی از مراکز برجسته علمی و دانشگاهی کشور طراحی شدهاند.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ترابی گفت: «این برنامهها نه تنها تاریخ دانشگاه را به نمایش میگذارند، بلکه نقش کلیدی اعضای هیئت علمی را به عنوان چهرههای تأثیرگذار علمی برجسته میکنند و فضایی برای بازآفرینی برند دانشگاه علوم پزشکی تهران فراهم میآورند.
جشن ۱۷۳ سالگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و نودمین سالگرد تصویب قانون تأسیس دانشگاه، فرصتی برای معرفی دستاوردهای علمی دانشگاه و تبیین هویت و رسالت آن به عنوان قطب آموزشی و پژوهشی کشور است .
این برنامهها از هشتم دیماه آغاز میشوند و در نقطه اوج آنها، جشنواره ابنسینا به عنوان یک گردهمایی شکوهمند، تقدیر از برترین عملکردها و اعطای نشان ویژه به برگزیدگان را شامل خواهد شد.
دکتر ترابی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از هشتم تا دهم دیماه مقابل دانشکده پزشکی، گفت: «این نمایشگاه عرصهای بینظیر برای بازتاب دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه است و به عنوان بخشی از فرآیند برندآفرینی دانشگاه، فرصتی بینظیر برای تقویت روابط عمومی و نمایش توانمندیهای علمی دانشگاه به جامعه علمی داخلی و بینالمللی خواهد بود.
وی همچنین بر استفاده استراتژیک از شبکههای اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای برندآفرینی در دنیای امروز تاکید کرد و از برنامهریزی برای تبدیل اعضای هیئت علمی به «آکادمیک اینفلوئنسر» خبر داد.
به گفته دکتر ترابی، کارگاههای آموزشی برای تقویت حضور هیئت علمی در پلتفرمهای معتبر علمی مانند توئیتر برنامه ریزی شدهاند تا با ایجاد شبکههای ارتباطی قوی، نام و برند دانشگاه را در سطوح بینالمللی بیش از پیش برجسته سازند.
وی افزود: رابطین بخشها نیز نقش کلیدی در تقویت این برندآفرینی ایفا خواهند کرد. آنها به عنوان پل ارتباطی میان اعضای هیئت علمی و سینا رسانه، همکاری خواهند کرد تا دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه در سطحی گستردهتر به نمایش گذاشته شود.
ارسال به دوستان