دومین جلسه از سلسله نشست های به وقت خودشناسی، ویژه دانشجویان و اساتید سراسر کشور برگزار می شود
مرکز مشاوره و راهنمایی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای توانمند سازی و رشد فردی، سلسله نشست های «به وقت خودشناسی» را در چهارشنبه های آخر هرماه و به صورت آنلاین برگزار می کند.
در نشست هیئت رییسه دانشگاه مطرح شد
تاکید رئیس دانشگاه بر استفاده بهینه از آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری در سال تحصیلی جدید
در نشست هیئت رئیسه دانشگاه، گزارش واکسیناسیون، بررسی وضعیت بخش های بیمارستانی و میزان بستری بیماران کووید مطرح شد.
برگزاری دومین جلسه شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی دانشگاه در سال 1400
در جلسه شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی دانشگاه ارتقای سواد مجازی دانشگاهیان در دستور شورای فرهنگی دانشگاه قرار گرفت.
فراخوان تبادل دانشجو با دانشگاه سانتیاگو دکامپوستلا اسپانیا
معاونت بینالملل دانشگاه فراخوان تبادل دانشجو با دانشگاه سانتیاگو د کامپوستلا اسپانیا برای مدت پنج ماه را اعلام کرد.
مسابقات ورزشی دانشجویان پسر به مناسبت هفته خوابگاه ها با معرفی افراد برتر پایان یافت
مدیریت تربیت بدنی، مسابقات مجازی و حضوری روپایی، پنجه و ساعد والیبال، هدف زنی تنیس روی میز، طناب زنی، اسکات دیواری و فریزبی در دو ماده پرتاپ مسافت و پرتاپ دقت را ویژه دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته خوابگاه ها برگزار و اسامی مقام آوران را اعلام کرد.
رونمایی از سامانه IRC در همایش روز جهانی ایمنی غذا با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو
سامانه IRC به منظور حمایت از تولید و مانع زدایی گروه های مواد غذایی، در همایش روز جهانی ایمنی غذا رونمایی شد.
حلقه معرفی کتاب قلب نارنجی فرشته برگزار شد
کانون ادبی دانشجویی رویش دانشگاه علوم پزشکی تهران، هشتمین حلقه مجازی معرفی کتاب را با حضور نویسنده اثر و در فضای مجازی برگزار کرد.
بازدید نماینده جدید سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران از دانشکده بهداشت
دکتر سید جعفر حسین نماینده جدید سازمان جهانی بهداشت در ایران از بخش های مختلف دانشکده بهداشت بازدید کرد.
تاکید رئیس ششمین جشنواره ملی خودمراقبتی و آموزش به بیمار بر انتخاب پلتفرم مناسب برای برگزاری با کیفیت جشنواره
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی در دومین جلسه هماهنگی ششمین جشنواره ملی خودمراقبتی و آموزش به بیمار بر انتخاب پلتفرم مناسب، با کیفیت و قابل دسترس برای مخاطبان در سراسر کشور برای برگزاری برنامه تاکید کرد.
شنیدن صدای جامعه، یکی از راههای شناخت مخاطبان در روزنامهنگاری برند است
در روزنامهنگاری برند زمانی مخاطب هدف خود را شناختهاید که بین علاقهمندی جامعه هدف و قالب رسانهای تناسب ایجاد کرده باشید.