نشست صمیمی دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان ضیائیان با سوپروایزران و سرپرستاران بخشهای مختلف مرکز برگزار شد
دکتر سعید رضا جمالی مقدم گفت: میدانم که خیز پشت سرهم کرونا (خیز اول تا خیز پنجم) خستگی را بر تن همه کارکنان بیمارستان گذاشته است، ولی با همدلی، همفکری و یکپارچگی در کارمان؛ با اطمینان میتوانم بگویم که بر مشکلات فائق خواهیم آمد و این را بدانید قدردان زحمات تکتک شما در بیمارستان ضیائیان هستم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، نشست صمیمی دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس جدید بیمارستان ضیائیان روز سهشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ با سوپروایزران و سرپرستاران بخشهای مختلف بیمارستان برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر علیاشرف اقبالی معاون درمان، دکتر کامبیز مرادزاده مدیر و تهمینه ناجی مدیر پرستاری بیمارستان همراه بود؛ ابتدا رئیس بیمارستان دیدگاه خود را در خصوص بیمارستان، مشکلات، چالشهای پیش روی، کمیها و کاستیها با توجه به بحران کووید ۱۹ بیان کرد.
وی در ادامه با اشاره به کمبود نیروی انسانی و فشار کار بر روی کادر درمان گفت: میدانم که این کمبود و همچنین خیز پشت سرهم کرونا (اول تا پنجم) خستگی را بر تن همه همکاران و همه کارکنان در بیمارستان گذاشته است، ولی با همدلی و یکپارچگی در کارمان با اطمینان میتوانم بگویم که بر مشکلات فائق خواهیم آمد و این را بدانید قدردان زحمات تکتک کارکنان در بیمارستان ضیائیان هستم.
رئیس بیمارستان در ادامه از سرپرستاران و سوپروایزران خواست تا هر یک به ارائه مشکلات و چالشهای موجود در بخش خود بپردازند. سرپرستاران و سوپروایزران نیز ضمن تبریک به رئیس جدید بیمارستان در همین راستا به ارائه مشکلات موجود در بیمارستان به لحاظ کمیتی و کیفیتی پرداختند.
مدیر پرستاری بیمارستان در ادامه این نشست به رئیس بیمارستان تبریک گفت و به ارائه مطالبی در خصوص نحوه چیدمان، شرح وظایف سرپرستاران، پرستاران و بررسی کار بخشها توسط سوپروایزران با چکلیست مربوطه پرداخت.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه یکی از اعضای بافت همین مجموعه بهعنوان رئیس مرکز انتخابشده گفت: با شناختی که از شما در مجموعه ضیائیان وجود دارد مطمئنم که همه کارکنان این مرکز هم از این تصمیم راضی هستند و همانطور که قدردان زحمات دکتر حکمت رئیس اسبق این بیمارستان بودیم ازاینپس قدردان زحمات شما هم خواهیم بود؛ برای دکتر حکمت همآرزوی سلامتی و موفقیت در سمت ریاست بیمارستان بهارلو را از خداوند متعال دارم و به شما این قول را میدهم کارکنان بیمارستان همانطور که در کنار دکتر حکمت بودند ازاینپس هم در کنار شما خواهند بود، چراکه هدف یک هدف سازمانی است و هیچکس فردی فکر نخواهد کرد.
مدیر بیمارستان در ادامه این نشست ضمن خیرمقدم به سرپرستاران و سوپروایزران و همچنین تبریک به دکتر جمالی برای سمت ایشان بهعنوان ریاست بیمارستان ضیائیان، در ابتدای سخنان خود از دکتر حکمت برای زحمات ایشان در طول این مدت قدردانی کرد و سپس با توجه به مشکلات مطروحه توسط سرپرستاران و سوپروایزران در خصوص چگونگی وجود برخی از مشکلات که البته بخشی از آنهم ناگزیر است و ممکن است در هر سیستم درمانی به وجود آید اشاره کرد و به ارائه راهحلهایی برای آن پرداخت.
وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد ۱۶ ماهه گذشته بیمارستان در خصوص خروج بخشهای برونسپاری شده از حالت خصوصی به دولتی (زیرمجموعه بیمارستان) تعمیرات، ساختوسازهای عمرانی، خریدهای تجهیزاتی مانند دستگاه CT SCAN و رایزنیهای انجامشده برای تجهیز کردن بیمارستان به دستگاه MRI، تجهیز بیمارستان به صندوق الکترونیک و البته ضرر و زیانهای تجهیزاتی که به مرکز در این مدت واردشده پرداخت.
مدیر بیمارستان در ادامه به توضیح فلسفه مدیریت بیمارستان دولتی و خصوصی پرداخت و گفت: ما نمیتوانیم به یک بیمارستان دولتی به چشم یک بیمارستان خصوصی نگاه کنیم چراکه ابزارهای در اختیار آنها و حتی نگاه مردم و سطح توقع آنها هم از یک مرکز دولتی نسبت به یک مرکز خصوصی متفاوت است.
وی در بخش پایانی بیانات خود با اشاره به مشکلاتی که بههرحال در هر دستگاهی ممکن است وجود داشته باشد گفت: امیدوارم با رهبری دکتر جمالی بهعنوان رئیس بیمارستان و البته با همکاری و همفکری یکدیگر بر تمامی مشکلات موجود غلبه کنیم و بیمارستان ضیائیان را روز به روز به سمت یک بیمارستان پیش رو در ارائه خدمات به مراجعین خود تبدیل کنیم.
معاون درمان بیمارستان در ادامه ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید بیمارستان سخنان خود را با یک جمله از شهید بهشتی که میفرماید: مدیر خوب کسی نیست که خوب کار کند، بلکه مدیر خوب کسی است که کار را خوب تقسیم میکند آغاز کرد.
وی با اشاره به بعد کمیتی نیروی پرستاری که بیش از ۵۰ درصد از کارکنان بیمارستان را تشکیل داده است گفت: از این پتانسیل میتوان بهخوبی استفاده کرد بنابراین با توجه به جمله شهید بهشتی که خدمتتان عرض کردم اگر ما بتوانیم این جمله را ملاک عمل کار خود قرار بدهیم و نیروها را بهخوبی تقسیم کنیم قطعاً اتفاقات خوبی درراه خواهد بود و مشکلات بهبود مییابد.
وی بابیان اینکه افراد را باید با عملکردشان شناخت و بعد کار را به آنها واگذار کرد به جمعی که در آن حاضر بود اشاره کرد و گفت، در بحران کرونا البته نه در حال حاضر که همه میدانند این بیماری چه بلایی بر سر جهان آورد بلکه در اوایل شیوع این بیماری در اسفند سال 1398 بهترین زمان برای شناخت افراد در کادر درمان بود، چراکه در آن برهه زمانی ماهیت بیماری مشخص نبود و همه از انتقال این بیماری و ابتلا به آن واهمه داشتند و این کارکنان بیمارستانها بودند که در هر حیطهای بادل و جان برای بیماران تلاش کردند.
وی با اشاره به تخصص دکتر جمالی بهعنوان یکی از اشخاص دلسوز آن دوران تا به امروز بهعنوان تنها متخصص عفونی مرکز عملکرد ایشان را ستودنی خواند.
معاون درمان بیمارستان در پایان این نشست ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید بیمارستان و قدردانی از دکتر حکمت و همچنین کارکنان بیمارستان گفت:
بیمارستان ضیائیان کارکنان بسیار دلسوز و خوبی دارد، فقط باید نسبت به آنها شناخت پیدا کرد و از ظرفیتهای موجود نهایت استفاده را برد.
نظر دهید