• تاریخ انتشار : 1395/07/01 - 13:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 583
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رییس بیمارستان فارابی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دکتر صدر السادات، رییس بیمارستان فارابی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را به اعضای هیئت علمی و دستیاران بیمارستان فارابی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، در متن پیام آمده است:
بسمه تعالی
حضرت على‏ (ع): هیچ گنجى سودمند تر از علم نیست.
آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی استادان ارجمند، دلسوز و متعهد، دستیاران و فلوشیپ های عزیز و کارکنان خانواده بزرگ فارابی تبریک و تهنیت می گویم و تقارن آن را با عید سعید غدیر به فال نیک می گیرم.
ماه مهر، بهارشکوفایی استادان و دانشجویان مشتاقی است که به حق سرمایه های گرانقدر ایران اسلامی به شمار می روند. در این برهه از تاریخ توسعه پایدار و رشد و تعالی ایران اسلامی در گرو توسعه و تولید علمی کشور و ضامن امنیت، رفاه و آرامش جامعه است. برای تحقق این مهم  ضرورت دارد پژوهش، تفکر و خلاقیت در جهت برآورده شدن نیازهای جامعه مدنظر استادان و دستیاران گرامی قرار گیرد.
وظیفه همه ما و ضرورت دنیای امروز و فردا، اقتدار و اعتلای جایگاه میهن عزیزمان مجهز شدن به سلاح علم و تقوا و دانش و بصیرت است.
اینجانب امیدوارم در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" فعالیت های آموزشی- پژوهشی همکاران گرامی و برنامه ریزی ها ی صورت گرفته در بخش های مختلف بیمارستان فارابی ، منتهی به اثربخشی و حل مشکلات کشور و سرمنشاء خدمات و برکات برای مردم عزیزو بیماران باشند.
در پایان بار دیگر،آغاز سال تحصیلی جدید و شروع دلنشین درس و دانشگاه را تبریک گفته و از خداوند برای یکایک عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

دکتر سید حسین صدر السادات
رییس بیمارستان فارابی

  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 62834
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي