• تاریخ انتشار : 1401/03/02 - 12:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 286
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نهمین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه برگزار شد

نهمین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه با عنوان کلینیک مشاوره آموزشی: جایگاه دانش پژوهی آموزشی در فرایند ارتقاء و امتیازات آن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، نهمین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه با عنوان کلینیک مشاوره آموزشی: جایگاه دانش پژوهی آموزشی در فرایند ارتقاء و امتیازات آن، در روز یکشنبه مورخ یکم خرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به صورت هیبرید مجازی و حضوری (به صورت محدود) در سالن دارالفنون سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در ابتدا دکتر نسیم خواجوی راد، مدیر مرکز امور هیات علمی معاونت آموزشی دانشگاه، روند کلینیک مشاوره آموزشی، جایگاه دانش پژوهی آموزشی در ارتقاء و امتیازات آن را اشاره کرد. وی تاکید کرد هدف از دانش پژوهی آموزشی این است که اعضای هیات علمی بتوانند با انجام فعالیت در این حوزه، امتیاز مشخص در ماده ۲ و ۳ آیین نامه ارتقاء حداکثر تا ۵۰ درصد امتیاز شرطی کسب نموده و از این امتیازات در فرایند ارتقاء استفاده کنند.
در ادامه دکتر مریم نسیمی، مدیر واحد طرح های توسعه ای و دانش پژوهی آموزشی به مرور اجمالی کمیته دانشگاهی دانش پژوهی آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه پرداخت و به نحوه ارسال فرایند به منظور کسب امتیاز اشاره کرد. وی سامانه ملی فعالیت های نوآورانه آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به طور کامل و جامع معرفی کرد.
این رویداد با ثبت نام 501 نفر از شرکت کنندگان برگزار شد. 
برنامه های کنگره هفته آموزش در قالب برگزاری ۲۵ رویداد از ۳۱ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد. برای دریافت برنامه کنگره هفته آموزش دانشگاه اینجا کلیک کنید.

 

 
  • گروه خبری : مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
  • کد خبر : 212876
فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *