برگزاری همایش روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در شهرستان اسلامشهر

شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای اقدام به برگزاری همایش کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این همایش با حضور کارشناسان بهداشت حرفه‌ای صنایع و مراکز محیطی شبکه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 98 در محل سالن آمفی‌تئاتر شرکت ایران‌خودرو دیزل واقع در چهاردانگه برگزار شد.
در ابتدا مهندس محمود کشیر، کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه ضمن تبریک روز جهانی بهداشت حرفه‌ای به‌طور ویژه از زحمات میزبان تشکر و از نیروهای بهداشت حرفه‌ای در سطح صنایع شهرستان، نیروهای نظارتی شبکه و همچنین کارفرمایان و مدیران صنایع قدردانی کرد و بر تعامل هرچه بیشتر کارفرمایان و مدیران برای ارتقاء سلامت و ایمنی در محیط‌های کار تأکید کرد.
سپس مهندس چمنی، کارشناس بهداشت حرفه‌ای ستاد شبکه ضمن تبریک روز جهانی بهداشت حرفه‌ای  ابتدا پیام مقام عالی وزارت بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای را قرائت و در ادامه در خصوص انجام اقدامات کنترلی برای بهینه‌سازی و ارتقای سلامت محیط کار همچنین نظارت کارشناسان صنایع بر روند انجام معاینات و اندازه‌گیری و خودداری از انجام فرمالیته و روتین معاینات و اندازه‌گیری تأکید کرد.
مهندس رحیمی، رییس اداره HSE شرکت ایران‌خودرو دیزل نیز گزارشی از اقدامات ایمنی و بهداشتی شرکت مربوطه در طی سال ۹۷ را برای حضار ارائه کرد و در ادامه مهندس حاج حیدری، کارشناس بهداشت حرفه‌ای شرکت صنایع چوب افتخاری (فارست مبل) گزارشی از اقدامات ایمنی و بهداشتی شرکت مربوطه در طی سال ۹۷ را بیان کرد.
مهندس عصاریان، رییس اداره محیط‌زیست شرکت ایران‌خودرو دیزل نیز در ادامه به گزارشی از اقدامات زیست‌محیطی شرکت مربوطه در طی سال 97 پرداخت و در پایان مراسم به 3 تن از مدیران صنایع، مسئولان و کارکنان بهداشت حرفه‌ای مربوطه به‌طور جداگانه تقدیرنامه‌هایی با امضای دکتر سلمانی، مدیر شبکه ارائه شد.
توضیح اینکه در این برنامه تأکید شد: از اردیبهشت 98 تمامی صورت‌جلسات کمیته حفاظت فنی و بهداشت‌کار، مستندات و گزارش‌ها از طریق ایمیل واحد بهداشت حرفه‌ای به آدرس herfehee-esl@sina.tums.ac.ir ارسال شود و مکتوبات کاغذی به‌جز مکاتبات اقدامات قانونی، به‌هیچ‌وجه از سوی شبکه پذیرفته نمی‌شود.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز


 

 

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی