• تاریخ انتشار : 1397/06/06 - 09:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3517
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

میز خدمت با نگاهی نو به طرح تکریم ارباب رجوع

حضور فعال مدیران امور مالی و دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی و نماینده مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی در میز خدمت دانشگاه

با توجه به استقرار میز خدمت در ستاد مرکزی دانشگاه، با هدف اجرای مفاد حقوق شهروندی در نظام اداری و لزوم اجرای کامل بخشنامه های میز خدمت از سوی مراجع ذی صلاح مبنی بر کاهش حضور ارباب رجوع در طبقات، مدیران دانشگاه برای پاسخگویی سوالات حضوری در زمان و روزهای مشخص شده در میز خدمت حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی؛ با توجه به استقرار میز خدمت در ستاد مرکزی دانشگاه، با هدف اجرای مفاد حقوق شهروندی در نظام اداری و لزوم اجرای کامل بخشنامه های میز خدمت از سوی مراجع ذی صلاح مبنی بر کاهش حضور ارباب رجوع در طبقات، مدیران دانشگاه برای پاسخگویی سوالات حضوری در زمان و روزهای  مشخص شده در میز خدمت حضور خواهند داشت.
بر این اساس؛ آزاده چترروز مدیر امور مالی و مهندس بهزاد مکری مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی و رضا کریمی نماینده مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی به منظور تسریع در روند کاهش حضور ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات حضوری از ساعت 10 تا 11 روز 4 شهریور97 همزمان با روز کارمند در میز خدمت دانشگاه حضور داشتند.
توضیح این که؛ میز خدمت دانشگاه به استناد بخشنامه شماره 24452 مورخ 1397/3/1 ریاست جمهوری و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع، با دستور دکتر کریمی، رئيس دانشگاه و پس از ابلاغ دکتر بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، از روز دوشنبه 11 تیرماه ۱۳۹۷ در طبقه همکف ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی راه‌اندازی شده است.
ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک مراجعان، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در اسرع وقت و در صورت لزوم اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمات نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام‌شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعان، هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحدهای اقدام کننده، جلب رضایت مشتری، دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، جلوگیری از سردرگمی مراجعان و  جلوگیری از ازدحام مراجعین از جمله اهداف میز خدمت است.
خبرنگار: الهام علی

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 79577
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی