کد خبر: ٨١٨١١/ ١٦:٢٩ - يکشنبه ٢٠ آبان ١٣٩٧/ تعداد بازدید: 1241
چاپ
ارسال به دوست
گروه خبری RSS, مدیریت تحول\u060C نوسازی و مطالعات کاربردی
برگزاری کارگاه اطلاع رسانی نحوه ثبت تجارب مدیران و کارکنان با حضور رابطین تحول اداری
کارگاه اطلاع رسانی نحوه ثبت تجارب مدیران و کارکنان برگزار شد.

گالری تصاویر
کارگاه اطلاع رسانی نحوه ثبت تجارب مدیران و کارکنان روز یکشنبه 20 آبان ماه با حضور رابطین تحول اداری کلیه واحد‌های تابعه دانشگاه در سالن آزمایشگاه جامع تحقیقات برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه، دکتر امانلو مدیر تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی به اهمیت موضوع ثبت تجربه اشاره نموده و به بیان چالشهای عدم انتقال تجربیات پرداخت؛ در ادامه پورعظیم رئیس گروه تحول اداری دانشگاه به معرفی سامانه ثبت تجربیات، توضیح نحوه ثبت تجربه در این سامانه و برگزاری جشنواره ثبت تجربه در پایان سال پرداخت.
وی اهداف اختصاصی نظام ثبت تجربه تبادل تجربه و دانش مدیریتی و ايجاد هم افزايی، کاهش هزينه های خطا و آزمون، کمک به ارزیابی، ارتقا و انتصاب مدیران، کمک به اجتماعی سازی دانش و تجربه ی نسل قبل در میان نیروهای جوان عنوان کرد و اظهار داشت که دوره‌ مرتبط در سامانه آموزش ضمن خدمت کارکنان ثبت گردیده و شرکت در این دوره الزامی می‌باشد. توضیح اینکه کلیه همکاران دانشگاه جهت ثبت تجربیات خود می توانند به آدرس  exm.behdasht.gov.irمراجعه نمایند. وی افزود لازم به ذکر است در انتهای سال، در جشنواره تجارب نظام سلامت که با همکاری وزارت متبوع برگزار خواهد شد، به تجربه نگار و داور برتر دانشگاه تقدیرنامه و جوایز برتر اهدا میشود.
خبرنگار:مریم شعبانی
عکاس :نگار دیوبندی

انتهای پیام / *
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سامانه نظرسنجی و افکار سنجی
اقدام روابط عمومی در انتشار تاریخ شفاهی دانشگاه در قالب مصاحبه های هفتگی با اساتید ، در سایت دانشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد