محتوای خبری بیمارستان بهارلو

بازدید رئیس دانشکده پزشکی از مرکز آموزشی درمانی بهارلو

دکتر شهریار نفیسی از بخش های آموزشی بیمارستان بهارلو بازدید و از نزدیک در جریان اجرای برنامه آموزش پزشکی عمومی در این بیمارستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، روز شنبه ۱۸ بهمن دکتر شهریار نفیسی رییس دانشکده پزشکی، دکتر آرش عکاظی معاون آموزش پزشکی عمومی، دکتر نسیم خواجوی راد مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده با حضور در بیمارستان، در جریان اجرای برنامه آموزش پزشکی عمومی در این مرکز قرار گرفتند.
در این بازدید که از درمانگاه‌ های بیمارستان آغاز شد، دکتر سعید ناطقی، رییس بیمارستان، کمبود فضای فیزیکی را از بزرگترین چالش‌ های ارائه خدمات آموزشی در این مرکز عنوان کرد.
دکتر ناطقی با اشاره به قدمت ۸۰ ساله بیمارستان، توسعه فیزیکی را یکی از دشواری‌ های بیمارستان دانست و استفاده از ظرفیت‌ های فعلی، برای افزایش خدمات ارائه شده در زمینه درمانی، آموزشی و پژوهشی را به عنوان  اولویت اصلی نام برد.
در ادامه این بازدید دکتر مریم سرایی متخصص طب کار و معاون آموزشی بیمارستان توضیحاتی در خصوص برنامه‌ های چرخشی حضور دانشجویان پزشکی عمومی  در بیمارستان ارائه کرد و گفت: دانشجویان علاوه بر حضور در برنامه درمانگاه ها، بخش ها، دوره‌ های آموزشی مرکز مهارت‌ های بالینی، در کلاس‌ های مجازی نیز حضور می‌ یابند.
رییس دانشکده پزشکی و تیم همراه از  بخش جراحی زنان،NICU، بخش آنژیو گرافی و جراحی قلب، ccu ،post ccu، کلاس آموزشی قلب، مرکز مهارت‌های بالینی، بخش آندوسکوپی، معاونت آموزشی و پژوهشی، درمانگاه طب کار و اختلالات خواب، مرکز تحقیقات، دفتر مجله طب کار و بخش مسمومیت بازدید کردند.
در پایان بازدید مسئولان دانشکده و بیمارستان، با حضور در سالن اجتماعات به جمع‌بندی در خصوص ظرفیت‌‌های قابل توسعه آموزشی این مرکز گفتگو و راهکارهایی در این خصوص ارائه شد.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *