محتوای خبری بیمارستان بهارلو

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

به مناسبت هفته پژوهش مراسم قدردانی از فعالان حوزه پژوهش در سالن مدافعان سلامت بیمارستان بهارلو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، روز سه شنبه 30 آذر 1400 به مناسبت هفته پژوهش، مراسم گرامیداشتی با حضور دکتر حمیدرضا حکمت، رئیس، دکتر مریم سرایی، معاون پژوهش، دکتر آرزو نجفی، مدیر پژوهش، دکتر سمانه اکبرپور، رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی، جمعی از اعضای هیات علمی و فعالان حوزه پژوهش در سالن مدافعان سلامت این مرکز برگزار شد.
در این مراسم دکتر حکمت ضمن بیان اولویت های پژوهش در بیمارستان، به تفکر پژوهشی و نوآوری در پژوهش به منظور کاربردی کردن پژوهش در حل مشکلات جامعه اشاره کرد. 
رئیس بیمارستان همچنین از اساتید خواست تا در مسیر کاربردی کردن پژوهش با سایر دانشگاه های علوم پزشکی و دانشکده های مهندسی تحت نظارت وزارت علوم، ارتباط پژوهشی برقرار کند.
در ادامه دکتر اکبرپور، فعالیت های مرکز توسعه تحقیقات بالینی و مدیریت و انجام طرح های پژوهشی حوزه کرونا را تشریح و از حمایت های رئیس و مدیر بیمارستان که موجب فراهم شدن بستر مناسب به منظور ارتقاء فعالیت های پژوهشی شده قدردانی کرد.
در انتهای جلسه از دکتر مجید اکرمی و دکتر اصغر قربانی به عنوان پژوهشگران برگزیده بیمارستان بهارلو در سال 1400 قدردانی شد.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *