محتوای خبری بیمارستان بهارلو

قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک

شهردار ناحیه 4 منطقه 11 تهران و تیم همراه با حضور در دفتر ریاست از رئیس، مدیر و متخصص اطفال بیمارستان بهارلو به مناسب روز پزشک با اهدای هدایایی قدردانی کردند.

قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، روز سه شنبه هفت شهریور 1402، مهندس عادل شانکیان، شهردار ناحیه 4 منطقه 11 تهران، جلال جلیلوند، مدیر اجتماعی-فرهنگی ناحیه 4، راضیه رضایی، مدیر سرای محله انبار نفت و زهرا پیرزاده، کارشناس اجتماعی فرهنگی ناحیه با حضور در این مرکز ضمن تبریک روز پزشک از خدمات دکتر حمیدرضا حکمت، رئیس بیمارستان و متخصص قلب و عروق، دکتر سیامند انوری، مدیر بیمارستان و دکتر ناصر افضلیان، متخصص کودکان این مرکز قدردانی کردند.

در ابتدای جلسه مهندس شانکیان ضمن تبریک روز پزشک از مسئولان خواست تا مشکلات بیمارستان را درحوزه فعالیت های شهرداری عنوان کنند تا درصورت امکان با حمایت این نهاد برای رفع مشکلات اقدام لازم صورت گیرد.

در ادامه دکتر انوری با اشاره به طرح توسعه درمانگاه، درخصوص دریافت مجوز از شهرسازی، تسریع در روند دریافت مجوز و سایر موارد در این زمینه درخواست همکاری کرد. مدیر بیمارستان یکی از اولویت های اصلی این مرکز را دریافت استاندارد آتش نشانی عنوان کرد که در این حوزه به مقاوم سازی ساختمان ها و نظارت بر اجرای صحیح ساخت و سازهای جدید اشاره کرد.

شهردار ناحیه نیز در خصوص تمام درخواست های مطرح شده در چهارچوب قانون قول همکاری داد. همچنین مهندش شانکی از بیمارستان درخواست تعامل نزدیکتر در زمینه استفاده از خدمات بیمارستانی برای کارکنان شهرداری، اعزام نیروی متخصص برای آموزش در سراهای محله و ... کرد و دکتر حکمت نیز در این خصوص قول مساعد داد.

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک قدردانی شهردار ناحیه از پزشکان مرکز آموزشی درمانی بهارلو به مناسبت روز پزشک

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *