محتوای خبری بیمارستان بهارلو

کسب رتبه برتر (طلایی) در حیطه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

بیمارستان بهارلو در جشنواره نسخه نویسی الکترونیک موفق به کسب رتبه برتر (طلایی) و نیز دریافت لوح تقدیر از رئیس دانشگاه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، در این جشنواره که روزدوشنبه 9 اسفند 1400 برگزار شد، بیمارستان بهارلو، حائز کسب رتبه برتر (طلایی) شناخته شد.
دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه نیز با اهدای لوح سپاس از زحمات رئیس و مجموعه بیمارستان بهارلو در راه اندازی نسخه نویسی الکترونیک قدردانی کرد. متن لوح به شرح زیر است:
 
ریاست محترم بیمارستان بهارلو
در راستای تحقق دولت الکترونیک والزام قانونی راه اندازی نسخه نویسی الکترونیک در برنامه پنجم و ششم توسعه کشور، اقدامات جهادی چشم گیری در دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفته است، که حاصل زحمات یکایک همکاران در بیمارستان ها و واحدهای مختلف دانشگاه می باشد.
بدین وسیله کسب  رتبه برتر (طلایی) در حیطه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در بیمارستان های دانشگاه که حاصل تلاش ها و زحمات حضرتعالی و همکاران محترم آن بیمارستان می باشد را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف بی کران خداوند و کوشش های ارزنده شما و همکارانتان شاهد شکوفایی و بالندگی روزافزون در زمینه تحقق اهداف پرونده الکترونیک سلامت باشیم.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه
 
همچنین دکتر حمیدرضا حکمت با ارسال پیامی این موفقیت را به کارکنان بیمارستان بهارلو تبریک گفت و از تلاش تیمی آنها در به ثمر رساندن این طرح قدردانی کرد. متن پیام دکتر حکمت به این شرح است:
 
طرح نسخه نویسی الکترونیک اقدامی اساسی در راستای تسهیل دسترسی به خدمات و مراقبت های تشخیصی و درمانی بیماران بوده و در طولانی مدت نتایج مثبتی در نظام سلامت بر جای خواهد گذاشت.
اجرای این طرح با همه فراز و نشیب ها، کاستی ها و کمبودها در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل در بیمارستان بهارلو به اجرا درآمد و امروز این مرکز حائز دریافت رتبه طلایی در بین بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران شناخته شده است و این موفقیت قطعا حاصل تلاش گروهی تیم مدیریت اجرایی، پزشکان، اساتید، همکاران واحدهای مهندسی  و کارکنان مجموعه های مرتبط می باشد.
اینجانب به نوبه خود ضمن عرض خسته نباشید به همکارانم از یکایک عزیزان در بدست آوردن این نتیجه قدردانی می کنم.
دکتر حمیدرضا حکمت
رئیس بیمارستان بهارلو
 
فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *