محتوای خبری بیمارستان روزبه

دکتر شکرالله طریقتی استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران به دیار باقی شتافت

جامعه روان‌پزشکی کشور غروب غم‌انگیز چهره‌ای تابناک را به سوگ نشست که جایگاهی منیع و رفیع در آموزش روان‌پزشکی و ارتقای سلامت روان در میهن ما داشت.

دکتر شکرالله طریقتی استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، مراسم تدفین و تشییع پیکر استاد طریقتی روز پنجشنبه 8 تیر 1402 ساعت 11 صبح در آرامگاه ابدی آن زنده یاد واقع در: امام زاده عبداله (ع) شهر ری ضلع غربی، پشت بقعه متبرکه، خیابان فدائیان اسلام، سه راه ورامین برگزار می‌شود.

مراسم یادبود روز یکشنبه 11 تیر 1402 از ساعت 11 تا 13 در سالن کنفرانس بیمارستان روزبه برگزار می‌شود.

متن پیام تسلیت از طرف گروه روان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به شرح زیر است:

دکتر شکرالله طریقتی، استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران در برهه‌ای طولانی از زندگانی پربار خود نقشی کم‌نظیر را در تربیت روان‌پزشکان این مرزوبوم و خدمت‌رسانی به بیماران روان‌رنجور ایران عزیز ایفا نمود. استاد طریقتی هم‌چنین تلاش‌های پیشگامانه‌ای را در عرصه روانپزشکی کیفری-قانونی، روانپزشکی اطفال و بیماری‌های روان‌تنی در تاریخ روان‌پزشکی ایران از خود به یادگار گذاشت.

شاگردان استاد طریقتی در محفل درس ایشان در بیمارستان روزبه نه تنها دانش روان‌پزشکی بلکه هم‌چنین منشی را که شایسته صاحبان این حرفه شریف است از ایشان فرا می‌گرفتند. آن‌چه که آن استاد فرزانه از عمق جان به شاگردان خود می‌آموخت بر عمق جان آنان می‌نشست و هرگز از لوح دل زدوده نمی‌شد. آموزه‌های گران‌قدر محفل درس آن استاد عزیز و آن‌چه که از سوی ایشان به نام درس‌های «مکتب روزبه» آموخته می‌شد بی‌شک همانند چراغی روشن فرا راه روان‌پزشکان میهن ما فروزان خواهد ماند و نام نیک آن بزرگ‌مرد والامقام بی‌گمان بر تارک خدمات عرصه سلامت روان این کشور هماره خواهد درخشید.

فراق اندوه‌بار شادروان استاد طریقتی عزیز را به جامعه روان‌پزشکی و دیگر دست‌اندرکاران خدمات سلامت روان کشور به ویژه به دانش‌آموختگان «مکتب روزبه» و همکاران‌مان در بیمارستان روزبه تسلیت گفته، از درگاه ایزد منان برای آن استاد فقید رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان ایشان به ویژه همکار گرامی‌مان سرکار خانم دکتر زهرا میرسپاسی صبر و سلامت خواهانیم.

 
المیرا کریمی
تهیه کننده:

المیرا کریمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *