محتوای خبری بیمارستان روزبه

مراسم بازنشستگی نرگس ملک‌نژاد، کارمند درمانگاه نورولوژی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، بیمارستان روزبه

مراسم بازنشستگی نرگس ملک‌نژاد از کارکنان درمانگاه نورولوژی با حضور یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان، مسئولین واحدها و کارکنان برگزار شد.

مراسم بازنشستگی نرگس ملک‌نژاد، کارمند درمانگاه نورولوژی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، بیمارستان روزبه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ وی به مقام بازنشستگی نائل شد. در ابتدای این مراسم یوسف مسعودیان، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت و سلامتی برای وی، از دقت و سعی و تلاش ملک‌نژاد برای خدمت‌رسانی به بیماران بیمارستان روزبه تقدیر کرد و گفت بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی و آغازی برای زندگی با شیوه‌ها و ایده‌های جدید است، وی ابراز امیدواری کرد که این دوره زندگی از پربارترین و با نشاط‌‌ترین مراحل زندگی پرثمر او باشد. همچنین در این مراسم همکاران، خاطرات خوبی که با وی داشتند را یادآوری کردند، نرگس ملک‌نژاد نیز از همه همکاران برای حضور در این مراسم تشکر کرد.

در پایان با اهدای گل و هدایا از او، قدردانی شد.

المیرا کریمی
تهیه کننده:

المیرا کریمی

تصاویر

مراسم بازنشستگی نرگس ملک‌نژاد، کارمند درمانگاه نورولوژی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، بیمارستان روزبه مراسم بازنشستگی نرگس ملک‌نژاد، کارمند درمانگاه نورولوژی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، بیمارستان روزبه مراسم بازنشستگی نرگس ملک‌نژاد، کارمند درمانگاه نورولوژی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، بیمارستان روزبه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *