محتوای خبری دانشکده بهداشت

برگزاری نشست سالیانه مجمع جهانی سلامت

نشست سالیانه مجمع جهانی سلامت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، نشست سالیانه مجمع جهانی سلامت (World Health Summit ) که بلند پایه ترین گردهمایی سالیانه سیاستگذاری در زمینه سلامت جهانی است، در بازه ۲۴-۲۶اکتبر ۲۰۲۱ مقارن با دوم تا چهارم آبان ماه ۱۴۰۰با توجه به شرایط همه گیری کووید-۱۹ به طور هیبرید در برلین، پایتخت آلمان برگزار خواهد شد. 
با توجه به عضویت دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان تنها دانشگاه منطقه مدیترانه شرقی و شمال آفریقا در پیمان گروه هشت، که منبع علمی و آکادمیک مجمع جهانی سلامت به شمار می رود، دانشگاه نیز با دو سخنرانی و ریاست و حمایت از یک پانل با محوریت تاثیرات کووید-۱۹ بر مهاجرت و سلامت پناهندگان    (PD16) در دوشنبه ۲۵ اکتبر ساعت ۱۵:۳۰-۱۷:۰۰ توسط دکترامیرحسین تکیان و مراقبت های بنیادین جراحی و تروما برای نیل به پوشش همگانی سلامت (PD20) در دوشنبه ۲۵ اکتبر ساعت  ۱۷:۳۰-۱۹:۰۰ به وقت اروپا توسط دکتر علی جعفریان در نشست حضور خواهند داشت. 
50 نشست تخصصی، 300 سخنران و ۶۰۰۰ نفر شرکت کننده از بیش از 100 کشور جهان ، عیار نشست سالیانه مجمع جهانی سلامت که هفتمین نشست منطقه ای آن به میزبان دانشگاه علوم پزشکی تهران در اردیبهشت ماه 1398 در کیش برگزار شد را ممتاز کرده است. با توجه به شرایط فعلی، شرکت در تمامی نشست ها به طور مجازی و رایگان و بدون ثبت نام برای همگان فراهم شده است.
برای استفاده از مباحث نشست، این پیوند در دسترس همگان قرار دارد.

 

نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *