محتوای خبری دانشکده بهداشت

طراحی، تدوین و تولید محتوای مجازی درس مدیریت خطر حوادث و بلایا به همت دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت

به همت دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران طراحی، تدوین و تولید محتوای مجازی درس مدیریت خطر حوادث و بلایا اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، محتوای آموزشی درس مدیریت خطر حوادث و بلایا، توسط دپارتمان حوادث و بلایای این دانشکده و همکاری دانشکده مجازی تهیه و آماده ارائه شد. 
براساس قانون جدید مدیریت بحران کشور که در سال 1398 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و توسط ریاست جمهوری ابلاغ شده است، همه دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی و در همه رشته ها، موظف هستند دو واحد درس اجباری مدیریت خطر حوادث و بلایا را در طول تحصیل خود بگذرانند. با توجه به این مصوبه و ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طراحی، تدوین و تولید محتوای مجازی این درس را به دانشکده بهداشت و دانشکده مجازی محول کرد.
در تهیه و تولید این درس از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر دانشگاه ها دعوت به همکاری شده است. دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور می توانند از نیمسال اول سال تحصیلی 1400 از محتوای الکترونیک این درس استفاده کنند. 
جزییات درس و اساتید مدرس در این فایل ارایه شده است.    

 

نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *