محتوای خبری دانشکده پزشکی

بررسی اساسنامه دفتر معین در سیزدهمین جلسه هم افزایی رئیس دانشکده پزشکی با واحدهای فرهنگی دانشگاه

سیزدهمین جلسه هم افزایی و تعامل رئیس دانشکده پزشکی با واحدهای فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، در این جلسه که روز سه شنبه 5 بهمن در سالن شورا برگزار شد، اساسنامه دفتر معین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
درنهمین جلسه هم افزایی رئیس دانشکده واحدهای فرهنگی دانشکده و دانشگاه، دکتر بیگ محمدی با تاکید بر نظام مند کردن رجوع دانشجویان در محیط کاملا امن، پیشنهاد راه اندازی دفتر معین را برای ساختارمند کردن روند و محل رجوع دانشجویان برای حل هرگونه مشکلی از تحصیلی تا مالی در محیطی امن را ارائه کرده بود و مقرر شد دفتر و محلی زیر نظر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده در نظر گرفته شود تا دانشجویان با هر مشکلی اعم از مالی، فرهنگی و خانوادگی که دارند به آنجا رجوع کنند و در آن دفتر دانشجویان به شخص و واحد مورد نظر ارجاع داده و هدایت شوند تا از سردرگمی آنها در حل مشکلاتشان کاسته شود.  
 در سیزدهمین جلسه هم افزایی اساسنامه دفتر معین، توسط دکتر میری ارائه و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جلسه آتی نهایی شود. در اساسنامه پیشنهادی شورای سیاست گذاری، شورای اجرایی، نهادهای همکار و ذیربط، شورایی اطلاع رسانی، نحوه پاسخگویی و ارجاع، نظارت بر روند فعالیت مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر میری معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده، دکتر فاطمه نبوی زاده مدیر دفتر راهنمایی تحصیلی دانشکده پزشکی، دکتر سعید پورحسن مسئول دفتر منتورینگ دستیاری، دکتر مریم رحیم نژاد رئیس مرکز مشاوره دانشجویان، دکتر علی نجفی رئیس کتابخانه دانشکده پزشکی به نمایندگی بسیج کارکنان پزشکی، دکتر علیرضا ایمانی معاون آموزش پزشکی عمومی، دکترجعفری از مرکز مشاوره، حجت الاسلام رضا زاده نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده پزشکی از حاضرین این جلسه بودند. 
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *