محتوای خبری دانشکده پزشکی

برگزاری آخرین جلسه هم افزایی و تعامل رئیس دانشکده با واحدهای فرهنگی دانشگاه در سال 1400

با تاکید بر نقش اساتید و کارکنان بر سلامت روان دانشجویان، جلسه هم افزایی و تعامل رئیس دانشکده با واحدهای فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، در این جلسه که روز سه شنبه ۱۷ اسفند در سالن شورا برگزار شد، دکتر پورحسن معاون دانشجویی فرهنگی به سرفصل های اصلی که باید به آنها پرداخته شود اشاره کرد و گفت: در کنار زندگی خوابگاهی و افزایش مهارت های تاب آوری دانشجویان، نقش و تاثیر کارکنان بر بهبود شرایط و سلامت روان دانشجویان از جمله مسائل مهمی است که باید به آن پرداخت.
در این جلسه به نقش اساتید و کارکنان بر سلامت روان دانشجویان تاکید و پیشنهاد شد فرم نظرسنجی  و ارزشیابی عملکرد کارکنان نظیر آنچه برای اساتید است طراحی شود البته با سازو کار مشخص و پس از بررسی زوایای مختلف این کار.
در ادامه دکتر رحیمی نژاد برنامه بازدید و جلسه مستقیم مسئولین و اعضای مرکز مشاوره دانشجویان با گروه های آموزشی بالینی تشریح کرد و گفت: با توجه به پیامدهای مثبت این بازدید و افزایش مراجعه دانشجویان به مرکز مشاوره، بازدیدها و حضور در محیط های رسمی گروه های بالینی و ارتباط با مسئولین آموزشی گروه ها ادامه دار خواهد بود.
دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر سعید پورحسن معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده پزشکی و مسئول دفتر منتورینگ دستیاری، دکتر فاطمه رحیمی نژاد رئیس مرکز مشاوره دانشجویان، دکتر بیتا عظیمی از مرکز مشاوره دانشجویان، دکتر فاطمه نبوی زاده مدیر دفتر راهنمایی تحصیلی دانشکده پزشکی، دکتر علیرضا ایمانی معاون آموزش پزشکی عمومی، دکتر ایزدی مدیر آموزشی معاونت پزشکی عمومی، دکتر علی نجفی رئیس کتابخانه دانشکده پزشکی به نمایندگی بسیج کارکنان پزشکی، حجت الاسلام رضا زاده نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده پزشکی، از حاضرین این جلسه بودند.

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *