محتوای خبری دانشکده پزشکی

برگزیده دومین جشنواره قدر استاد دانشکده پزشکی: استاد زمانی موفق خواهد بود که دانشجویی بهتر از خود تربیت کند

دکتر آرش میرمحمد صادقی برگزیده بخش آموزش تخصصی و فوق تخصصی دومین جشنواره قدر استاد است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، دومين جشنواره قدر استاد دانشکده پزشکي با معرفي 10 استاد برگزيده در حيطه هاي آموزشي، پژوهشي و ويژه روز چهارشنبه 29 مرداد به صورت محدود با حضور اساتيد برگزيده در تالار ابن سينا و پخش آنلاين در اسکاي روم برگزار شد.
برگزيدگان اين جشنواره با آراي فراگيران اعم از دانشجويان دوره پزشکي عمومي، تحصيلات تکميلي، دستياري و فلوشيپ به همراه بررسي ميانگين نمرات 5 ساله اعضاي هيات علمي، نظر مسئولين آموزشي گروه و بخش ها، رول مدل بودن، فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي، منتور پژوهشي بودن، تعداد مقالات و .. انتخاب و معرفي مي شوند.
امسال برای دومین سال برگزاری این مراسم از ۱۵۵۷ رای الکترونیک امسال، ۱۲۰۶ رای مربوط به دور دوم نظرسنجی بود که از این میان ۶۲۲ رای مربوط به دوره پزشکی عمومی، ۳۲۰ رای مربوط به دوره تخصصی و فوق‌ تخصصی و ۲۶۴ رای مربوط به دوره علوم پایه بود.
متن ذيل گفت و گوي روابط عمومي دانشکده پزشکي با دکتر آرش مير محمد صادقي از برگزيدگان بخش آموزش تخصصي و فوق تخصصي دومين جشنواره قدر استاد است.
با تبريک به شما به عنوان يکي از اساتيد منتخب دانشکده پزشکي در سال 99 لطفا خودتون و گروه آموزشي رو بصورت کامل معرفي بفرماييد.
من دکتر آرش میر محمد صادقی، عضو هيات علمي گروه چشم پزشکي هستم.
از نظر شما، چه ويژگي هايي باعث ميشه که يک استاد، به عنوان يک معلم منتخب در دانشگاه توسط دانشجويان معرفي شود؟
فکر مي‌کنم که وقت گذاشتن استاد براي فراگيران در هر مقطعي از دانشجویان پزشکی عمومی تا دستیاری و فلوشیپ و استفاده از روش هاي نوين آموزشي، توجه و پايبندي به برخي ارزشها و مسائل مانند رعايت اخلاق حرفه اي و... باعث خواهد شد که فراگيران يک استاد را به عنوان استاد برگزيده انتخاب کنند.
چه آرزويي براي ادامه خدمتتون در دانشگاه متصور هستيد؟
انشالله بتوانم بيش از پيش براي اعتلاي دانشکده پزشکي و براي دوستان فراگير مفيد باشم.
چه آرزويي براي آينده دانشجويان خود داريد؟
اميدوارم فراگيران از ما بهتر شوند و استادانی بهتر از ما باشند، به نظر من استاد زماني در کار خود موفق خواهد بود که دانشجو و شاگردی بهتر از خود تربيت کند.
 شنيدن نام دانشکده پزشکي تهران چه حس و حالي در شما ايجاد مي‌کند؟
من دوران رزیدنتی و فلوشیپ را در دانشکده پزشکی گذراندم و بعد به عنوان هیات علمی جذب شدم احساس افتخار می کنم که در دانشگاهی تدریس می کنم که روزی آنجا درس میخواندم. 
براي برگزاري بهتر جشن قدر استاد در سال‌هاي آتي چه پيشنهادي داريد؟
برگزاري جشن قدر استاد مکانيسم بسيار خوبي است و اميدوارم با همين روند ادامه پيدا کند.
و کلام آخر، اگه نکته اي مدنظر داريد بفرماييد.
از برگزارکنندگان جشنواره، اعضاي هيئت رئيسه دانشکده، هيئت داوران و کساني که به من راي دادند و به عنوان استاد برگزيده انتخاب کردند تشکر مي‌کنم.

 

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *