محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

انجام نمونه گیری به منظور آزمایش های روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر

به همت واحد سلامت خانواده نمونه گیری از کارکنان شبکه بهداشت اسلامشهر به منظور آزمایش های روتین به مناسبت هفته سلامت مردان انجام شد.

انجام نمونه گیری به منظور آزمایشات روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر

 به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، چهارشنبه 13 تیر 1403 به مناسبت فرارسیدن هفته ملی سلامت مردان و با توجه به اهمیت سلامت آقایان شاغل، واحد سلامت خانواده با همکاری آزمایشگاه نور در شهرستان اسلامشهر اقدام به انجام آزمایشات روتین برای آقایان شاغل در ستاد شبکه کرد. این برنامه با حضور همکاران نمونه گیر آزمایشگاه نور و در مرکز بهرام انجام و نمونه ها به منظور بررسی به آزمایشگاه ارسال شد. پس از انجام نمونه گیری با اجرای برنامه صبحانه سالم از همکاران شاغل در ستاد شبکه بهداشت اسلامشهر پذیرایی شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

انجام نمونه گیری به منظور آزمایشات روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر انجام نمونه گیری به منظور آزمایشات روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر انجام نمونه گیری به منظور آزمایشات روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر انجام نمونه گیری به منظور آزمایشات روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر انجام نمونه گیری به منظور آزمایشات روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر انجام نمونه گیری به منظور آزمایشات روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر انجام نمونه گیری به منظور آزمایشات روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر انجام نمونه گیری به منظور آزمایشات روتین به مناسبت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت اسلامشهر