محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای مشارکت برای حضور در انتخابات در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

در هم اندیشی در راستای مشارکت برای حضور در انتخابات که با حضور معاون، واحدهای روابط عمومی، فرهنگی و اعضای شورای بسیج شبکه با محوریت بررسی اقدامات انجام شده در خصوص مشارکت در انتخابات برگزار شد راهکارهایی برای دعوت از عموم مردم برای حضور در صحنه انتخابات ارائه شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای مشارکت برای حضور در انتخابات در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که دوشنبه 7 اسفند 1402 برگزار شد بر اطلاع رسانی و مشارکت همه جانبه واحدهای فرهنگی، روابط عمومی و بسیج برای دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری  تاکید شد.

در این جلسه با توجه به اینکه دو مرکز خدمات جامع سلامت انبیاء و شهرک امام حسین (ع) و خانه بهداشت ملک آباد بعنوان حوزه های رای گیری انتخاب شده اند برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات به تیم های رای گیری و ساکنین مناطق انجام شد.

تهیه بیش از 20 پلاکارد و بنر، ارسال پیامک و درج "همه باهم، برای وطن" در سربرگ تمام نامه های اداری از دیگر مواردی بود که به آنها پرداخته شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای مشارکت برای حضور در انتخابات در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای مشارکت برای حضور در انتخابات در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای مشارکت برای حضور در انتخابات در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای مشارکت برای حضور در انتخابات در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای مشارکت برای حضور در انتخابات در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر