محتوای خبری مرکز طبی کودکان

اطلاعیه

برگزاری وبینار آموزشی برنامه زوترو در بیمارستان مرکز طبی کودکان

کارگاه زوترو توسط دفتر توسعه تحقیقات بالینی و کتابخانه مرکز طبی کودکان، یکشنبه 22 آبان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برگزاری وبینار آموزشی برنامه زوترو در بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، کارگاه زوترو را دفتر توسعه تحقیقات بالینی و کتابخانه مرکز طبی کودکان، یکشنبه 22 آبان 1401 ساعت  11 تا 12 به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به دفتر توسعه تحقیقات بالینی (سایت کامپیوتر کتابخانه) مراجعه کرده و یا با شماره داخلی 2097 تماس حاصل فرمایند.

با توجه به حجم عظیم رفرنس‌های موجود در پایان‌نامه‌ها و مقالات، نحوه ارجاع صحیح و یا ویرایش این رفرنس‌ها، کاری دشوار و زمان‌بر است. بنابراین، نیاز به نرم‌افزارهای استناددهی بیشتر احساس می‌شود. تاکنون، نرم‌افزارهای رایگان مختلفی برای مدیریت مراجع و منابع علمی، توسط دیتابیس‌های معتبر ارائه شده است که برنامه زوترو (Zotero) یکی از این نرم‌افزارها است.

زوترو به راحتی و در کمترین زمان به طبقه‌بندی و نظم دادن رفرنس‌های مختلف در فرمت‌های گوناگون کمک می‌کند و دارای دیتابیس بسیار کاملی از انواع فرمت‌ها است. یکی از عالی‌ترین امکانات زوترو، امکان ویرایش فرمت‌های رفرنس‌دهی، براساس فرمت دلخواه است که این کار به صورت کاملا دقیق و آسان انجام می‌شود. همچنین، افزونه‌های این نرم‌افزار به راحتی در مرورگرها و برنامه‌های دیگر قابل نصب است و امکان سازگاری و انتقال اطلاعات بین برنامه‌های دیگر استناددهی مانند: مندلی (Mendeley) و اندنوت (EndNote) نیز وجود دارد.

برای شرکت در وبینار اینجا کلیک کنید.

 

کلمات کلیدی
هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *