محتوای خبری مرکز طبی کودکان

مراسم سومین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر صفورا نوایی در مرکز طبی کودکان، قطب جامع علمی طب کودکان

به مناسبت سومین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر صفورا نوایی فوق‌تخصص ریه کودکان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران مراسمی با حضور رئیس بیمارستان، اعضای هیئت علمی، فراگیران، کارکنان و خانواده مرحومه در محل سالن دکتر قریب بیمارستان برگزار شد.

مراسم سومین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر صفورا نوایی در مرکز طبی کودکان، قطب جامع علمی طب کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، مراسم سومین سالگرد درگذشت دکتر صفورا نوایی فوق‌تخصص ریه کودکان، روز 23 خرداد 1402 با حضور رئیس بیمارستان، اعضای هیئت علمی، فراگیران، کارکنان و خانواده مرحومه در محل سالن دکتر قریب بیمارستان برگزار شد.

دکتر مدرسی با بیان اینکه ما یکی از بهترین همکاران که اقدام بزرگی در عرصه پزشکی انجام داد را از دست دادیم ابراز اندوه کرد و گفت: بواسطه ایده استفاده از ونتیلاتور در منزل 30 درصد بستری بخش‌های ویژه بیمارستان‌های کل کشور کاهش یافت. وی با شعری از ژاله اصفهانی سخنان خود را به پایان رساند.

زندگی صحنه‌ی یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمه‌ی خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرم آن نغم که مردم بسپارند به یاد

دکتر بدو ضمن تشکر از حضور دکتر بابایی همسر مرحومه در مراسم یادبود، از مرحوم دکتر نوایی به نیکی یاد کرد و افزود: دکتر نوایی بسیار مسئولیت‌پذیر بودند و همیشه فعالیت‌های علمی و حرفه‌ای خود را بصورت گروهی انجام می‌دادند.

وی ادامه داد: در مدتی که مسئولیت آموزش دستیاران را بر عهده داشتند در کنار رفتار جدی انعطاف لازم را با دستیاران داشتند. همچنین مرحومه در زمان بیماری در خصوص فعالیت‌های مرتبط با مرکز دغدغه داشتند.

رئیس بیمارستان گفت: عمر جسمانی ما فانی است و مهم زنده بودن در یاد و خاطر اطرافیان است که ما از خود به جا می‌گذاریم.

دکتر بابایی ضمن قدردانی از برگزاری مراسم و یادآوری خاطراتی از همسرش گفت: تنها کار آسان در این دنیا دوست داشتن است.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *