محتوای خبری معاونت بهداشت

اجرای پویش سراسری «سلامتی را قدم بزن» به همت گروه آموزش و ارتقای سلامت، معاونت بهداشت

اجرای پویش «سلامتی را قدم بزن» همزمان با سراسر کشور سومین بار برای ارتقای سلامت، در جهان برگزار می شود.

اجرای پویش سراسری «سلامتی را قدم بزن» به همت گروه آموزش و ارتقای سلامت، معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، نجمه الملوک امینی رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت به تشریح جزئیات برگزاری پویش «سلامتی را قدم بزن» پرداخت. وی با اشاره به این که این پویش روز یکشنبه اول خرداد 1401 برگزار می شود گفت: این پویش یک پلتفرم جهانی برای ارتقای سلامت است که امسال برای سومین بار در جهان برگزار می شود و در واقع پویشی برای ترویج سبک زندگی سالم، براساس «سلامتی برای همه» است.
امینی با تاکید بر این که شرکت در این پویش برای عموم آزاد است و در واقع مسابقه‌ای است که همه شرکت کنندگان در آن برنده اند، در مورد چگونگی اجرای پویش گفت: روز یکشنبه اول خرداد، شرکت کنندگان در پویش، با هدف افزایش تحرک بدنی و ارتقای وضعیت سلامت خود، یک مسیر 3 تا 4 کیلومتری را بصورت فردی یا گروهی، با قدم زدن، دویدن یا حتی با ویلچر حرکت می‌کنند. همچنین علاقمندان می توانند از طریق دو لینک زیر که مربوط به مسیرهای 2، 3 و 4 کیلومتری است، مشخصات خود را در صفحه الکترونیک سایت پویش سازمان جهانی بهداشت ثبت کنند تا در نهایت مشخص شود چند نفر در این پویش جهانی شرکت کرده اند.
امینی ابراز امیدواری کرد با همراهی و تلاش همکاران مراقب سلامت و کارشناسان واحدهای محیطی و نیز مشارکت سازمان‌های برون بخش همکار معاونت بهداشت در برنامه‌های بهداشتی، نظیر آموزش و پرورش، ادارات تربیت بدنی، هلال احمر، نیروی انتظامی، هنرمندان، شهرداری‌ها، دانشجویان و سمن ها و ... شاهد برگزاری باشکوه این پویش باشیم.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

زهرا عارفی

زهرا عارفی

01/02/31 - 12:43

بسیار عالی

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *