محتوای خبری معاونت بهداشت

امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت بهداشت با دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر اولیایی منش معاون بهداشت دانشگاه گفت: با تمامی امکانات در اجرای خدمات غربالگری توانبخشی، با توجه به ظرفیت و توانایی‌های مجموعه بهداشت همگام خواهیم بود.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری معاونت بهداشت با دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر علیرضا اولیائی منش ,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز دوشنبه 14 شهریور 1401 در راستای اجرای خدمات توانبخشی در بخش غربالگری، مشاوره و آموزش، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت بهداشت و دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر علیرضا اولیایی منش معاون بهداشت و دکتر سید احمد‌رضا خاتون آبادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه دانشکده توانبخشی، منعقد و امضا شد.
دکتر اولیایی منش اعلام کرد با تمامی امکانات در مجموعه بهداشت در اجرای این برنامه همگام خواهیم بود و با توجه به ظرفیت و توانایی‌های منطقه ۱۷ جنوب تهران، مرکز خدمات جامع سلامت میثم برای شروع کار در اختیار تیم توانبخشی قرار خواهد گرفت و آمادگی برای انجام آموزش تخصصی کارکنان و عموم مردم را نیز در مجموعه خود داریم.
 دکتر خاتون آبادی انجام خدمات غربالگری توانبخشی در بستر مجموعه بهداشت را ضروری و از نظر اقتصادی به صرفه دانست و اعلام کرد شناسایی زودرس اختلالات شنوایی، گفتار درمانی، کار درمانی و ... نقش بسزایی در خدمات درمانی دارد امیدواریم با شروع این برنامه بتوانیم خدمات کامل‌تری را به مردم ارائه دهیم.
 در این نشست اعلام شد خدمات غربالگری و مشاوره شنوایی سنجی، گفتار درمانی، کار‌ درمانی و فیزیوتراپی از ابتدای امسال در مرکز خدمات جامع سلامت میثم راه اندازی خواهد شد.
همچنین در اجرای نشست این تفاهم‌نامه، دکتر محمدرضا قیوم زاده معاون اجرایی معاونت، دکتر عباس وثوق مقدم مدیر گروه تحقیقاتی حکمرانی و سلامت، دکتر محمد رضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مرتضوی کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب و کارشناسان دانشکده توانبخشی حضور داشتند.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *