محتوای خبری معاونت بهداشت

بازدید رئیس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت از مدارس بازگشایی‌شده شهرستان ری

به‌منظور بررسی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بر اساس چک‌لیست و نسخه 06 از دو مدرسه متوسطه اول و متوسطه دوم شهید غیوری شهرستان ری بازدید شد.

بازدید رییس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت از مدارس بازگشایی‌شده شهرستان ری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، با توجه به شیوع امیکرون و لزوم رعایت سختگیرانه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس این بازدید روز چهارشنبه 13 بهمن 1400 با حضور گلایول اردلان رئیس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت، رجایی کارشناس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت متبوع و با همراهی ام‌ البنین فیروزآبادی کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت و معصومه ادریسی کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان ری از دو مدرسه متوسطه اول و متوسطه دوم شهید غیوری این شهرستان بازدید کردند.
این بازدید به‌منظور بررسی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بر اساس چک‌لیست و نسخه 06 انجام شد. در این بازدید بر رعایت فاصله‌گذاری، تهویه مطلوب کلاس‌های درس و فضاهای آموزشی و ممانعت از حضور دانش آموزان دارای علامت در مدرسه تاکید شد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

بازدید رییس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت از مدارس بازگشایی‌شده شهرستان ری بازدید رییس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت از مدارس بازگشایی‌شده شهرستان ری بازدید رییس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت از مدارس بازگشایی‌شده شهرستان ری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *