محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری سومین جلسه کارگروه آسیب‌های اجتماعی و روانی استان تهران

سومین کارگروه آسیب‌های اجتماعی و روانی استان تهران با حضور مدیران و کارشناسان گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد سه دانشگاه و رئیس سامانه ساغ استان برگزار شد.

کارگروه آسیب‌های اجتماعی و روانی استان تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز دوشنبه 1 دی 1399 دکتر علی‌رضا شکیب، مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه، در گزارشی اعلام کرد جلسه هماهنگی مدیران سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد سه دانشگاه علوم پزشکی تهران شهید بهشتی و ایران با حضور رییس دبیرخانه ساغ استان تشکیل شد.
در این جلسه اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی سه دانشگاه که استخراج‌شده بود موردبحث و بررسی قرار گرفت و اولویت‌های نهایی شده به‌منظور برگزاری جلسه برون بخشی با سایر ادارات به تایید رسید.
همچنین در این جلسه مقرر شد با هماهنگی سه دانشگاه سند سلامت روان که جلسه توجیهی کشوری آن برگزارشده بود در جلسه‌ای که مورخ 10 دی برگزار خواهد شد با حضور مدیران سلامت روان و نمایندگان دبیرخانه‌های ساغ سه دانشگاه، ابعاد اجرایی سند یادشده بررسی و جهت برگزاری جلسه آموزشی با پیام‌گزاران سلامت دانشگاه‌ها و خانه مشارکت استان نهایی شود.
 جلسه سومین کارگروه آسیب‌های اجتماعی و روانی استان تهران به میزبانی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *