محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت بهداشت

معاون فنی معاونت بهداشت گفت: برگزاری کمیته‌های جوانی جمعیت یک وظیفه است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) تکلیفی است که بر دوش همه سازمان‌ها و ادارات گذاشته شده است.

برگزاری ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز دوشنبه 16 آبان 1401 ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه در معاونت بهداشت با حضور نمایندگان معاونت‌های دانشگاه و نمایندگان کمیته‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها و همچنین اعضای کمیته رصد و پایش دانشگاه در سالن مدافعان سلامت معاونت برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت، ضمن عرض خیر مقدم حضور فعال نمایندگان در همه جلسات کمیته‌ها و زیرکمیته‌های جوانی جمعیت را عامل بسیار مهمی در پیشبرد اهداف مربوطه دانست و گفت: برگزاری کمیته‌های جوانی جمعیت یک وظیفه است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) تکلیفی است که بر دوش همه سازمان‌ها و ادارات گذاشته شده است.
وی افزود: با تشکیل دبیر‌خانه و قرارگاه جوانی جمعیت، برگزاری کمیته‌ها و زیرکمیته‌ها و شرکت در جلسات استانداری به صورت منظم و پیوسته می‌تواند منتج به عملیاتی و اجرایی شدن اهداف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آینده نزدیک شود.
دکتر تاملی نقش فرهنگ‌سازی را بسیار مهم دانست و گفت: حرکت در این مسیر نیازمند هماهنگی و همکاری تنگاتنگ همه حوزه‌های معاونت‌های دانشگاه با کمیته رسانه و روابط عمومی است.
رحیم چهرازی مسئول حراست بهداشت و درمان نیز شرح مختصری از فعالیت‌های صورت گرفته در کمیته رصد و پایش داد و گفت: با هماهنگی و همکاری بین اعضا کمیته‌های تخصصی معاونت‌ها و اعضا کمیته رصد و پایش میتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.
دکتر نرجس توکلی‌کیا سرپرست گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت، نیز با اشاره به اهمیت پایش و نظارت مستمر بر لزوم تشکیل کمیته رصد و پایش و شرح وظایف این کمیته تاکید داشت و گفت: بازنگری چک‌لیست‌های پیشنهادی با همکاری اعضا کمیته‌های تخصصی در اولویت کارها قرار داده شود تا فعالیت‌ها و اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با کیفیت بهتری پیش رود.
وی ضمن تشکر از فعالیت‌های خوب و موثر همکاران شبکه‌های بهداشت شهرستان‌ها، در برگزاری منظم و پیوسته جلسات و شرکت در جلسات قرارگاه همچنین پیگیری مصوبات و پیشنهادات و ارسال صورتجلسات به دبیرخانه تاکید داشت.
در ادامه، بهناز یعقوبی کارشناس جمعیت مصوبات جلسه قبل را مطرح کرد و هریک از واحد‌های مسئول اقدامات انجام شده را شرح دادند.
همه اعضای شرکت کننده در جلسه نیز پیشنهادات موثری در راستای اجرای مفاد قانون و برنامه‌های مرتبط را بیان کردند و پیرو آن نیز مصوباتی مطرح و به تایید اعضا رسید.
 در پایان دکتر تاملی، باجمع بندی مصوبات و پیشنهادات مطرح شده دستور جلسه بعدی را اعلام کرد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

برگزاری ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت بهداشت برگزاری ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت بهداشت برگزاری ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت بهداشت برگزاری ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *