محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری وبینار آموزشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه پزشکان در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

وبینار آموزشی "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و آخرین دستورالعمل‌های برنامه جوانی جمعیت" و پایش پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

برگزاری وبینار آموزشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه پزشکان در معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به همت گروه سلامت خانواده و جوانی جمعیت معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 3 مرداد سال 1402 وبینار آموزشی "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و آخرین دستورالعمل‌های برنامه جوانی جمعیت" و پایش پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه تهران، برای 98 نفر از پزشکان که در این وبینار شرکت کرده بودند برگزار شد.

در ابتدا دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت، ضمن تشکر از پزشکان شرکت کننده در این وبینار با بیان اهداف برگزاری جلسه آموزشی بر اهمیت اطلاع تمامی کارکنان و پزشکان محترم از مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و آخرین دستورالعمل‌های مربوطه تاکید کرد.

در ادامه بهناز یعقوبی کارشناس جوانی جمعیت در خصوص مفاد قانونی مرتبط با معاونت بهداشت توضیحات مبسوطی را ارائه داد.

آذر جهانبانی کارشناس جوانی جمعیت در ادامه ضمن بررسی چک لیست برنامه جوانی جمعیت (ویژه پزشکان) به دستور العمل‌های مربوطه بر اساس آیتم‌های موجود در چک لیست اشاره کرد.

در پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *