محتوای خبری معاونت بهداشت

روز پزشک گرامی باد

پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت روز پزشک

دکتر اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکم شهریور سالروز ولادت طبیب برجسته نامدار ایرانی شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی تبریک گفت.

پیام تبریک معاون بهداشت، به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، متن پیام دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت به مناسبت روز پزشک به شرح ذیل است:
یکم شهریور سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و سخت‌کوش که با شوق، رنج پزشکی را آموختند تا رنج انسان را به شوق و آرامش برسانند، تبریک عرض می‌نمایم.
اینجانب روز پزشک را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی به‌ویژه اساتید، اعضای هیئت‌علمی، پزشکان، خصوصا پزشکان همکار در ستاد معاونت بهداشت، مراکز و شبکه‌های تحت پوشش دانشگاه، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان، سلامتی و توفیق خدمت به مردم را برای این بزرگواران آرزو دارم.
اطمینان دارم جامعه پزشکی با تکیه ‌بر دانش، مهارت، اخلاق و بر پایه روحیه خلاق بر آنچه سلامت بشر را به خطر می‌اندازد غلبه خواهد کرد و در مسیر ارتقا و اعتلای همه‌جانبه نظام سلامت موثر خواهد بود.
دکتر علی‌رضا اولیائی منش
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *