محتوای خبری معاونت پژوهشی

سومین همایش بین المللی التهاب: 7 تا 10 اسفند 1401

سومین همایش بین المللی التهاب (ICI-2023) با رویکرد: پیامدهای التهابی کووید-19، در تاریخ ۷ تا ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل سالن همایش های بیمارستان مرکز طبی کودکان تهران با حضور اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پایه و بالینی در حوزه های مرتبط برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی این  همایش توسط مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی (IAARI) و با همکاری چند مرکز تحقیقاتی پایه و بالینی و انجمن علمی به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. در این رویداد دستاوردهای علمی اخیر توسط اساتید، دانشمندان و محققان برجسته جهان با تمرکز بر جنبه‌های مختلف پیامدهای التهابی  COVID-19 مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در این همایش سخنرانان مدعو، سخنرانی خود را به صورت حضوری ارائه خواهند کرد و 34 خلاصه مقاله نیز برای ارائه در همایش فوق مورد پذیرش قرار گرفته است.

 بخش بین الملل همایش از ساعت 14 تا 16 روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

همایش فوق دارای 12  امتیاز بازآموزی برای گروه های مختلف پزشکی  است و شرکت کنندگان برای دریافت امتیاز بازآموزی باید به صورت حضوری در همایش  شرکت کنند  و  علاقه مندانی که امکان حضور در همایش را ندارند می توانند همایش فوق را به صورت مجازی از طریق پلتفرم زوم مشاهده کنند.

/uploads/1/2023/Feb/25/برنامه همایش_1.pdf

الناز واحدي
تهیه کننده:

الناز واحدي

فایل ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *