محتوای خبری معاونت دانشجویی

سه برگزیده از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سی‌ امین دوره جشنواره دانشجویان نمونه کشوری

در سی‌امین دوره جشنواره دانشجویان نمونه کشوری، با حضور وزرای علوم و بهداشت، دانشجویان نمونه کشوری از دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت و بخش بین الملل معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مراسم تجلیل از برترین ‌های سی‌ امین جشنواره دانشجویی کشوری 16 اسفندماه 1401 با حضور دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در سالن اجلاس سران برگزار شد و در این مراسم تعدادی از دانشجویان برتر دانشگاه‌های مجموعه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت و بین الملل به عنوان دانشجویان نمونه انتخاب شدند.
دکتر محمد مخبر در این مراسم با ابراز خرسندی از تقارن این مراسم با میلاد باسعادت امام زمان (عج) اظهار داشت: انتظار، اوج کمال خواهی برای بشریت است و این موضوع به دین اسلام و ادیان الهی منحصر نمی شود.
ایشان در ادامه با اشاره به اینکه نگاه امام خمینی(ره) به دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان نگاهی خاص بود، تصریح کرد: از نگاه امام چه پیش از انقلاب اسلامی و چه پس از آن، دانشگاه نقطه تحول و محل پیشرانی است و از همین رو دانشگاهیان نقش موثری در پیش و پس از انقلاب ایفا کرده اند.
پس از ارزیابی های انجام شده اسامی دانشجویان نمونه کشوری اعلام شد که سه دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران "سمیرا رومینا" دانشجوی رشته مامایی دوره کارشناسی ارشد، "رضا حیدری سورشجانی" دانشجوی رشته پرستاری دوره کارشناسی ارشد و "نگارسادات احمدی" دانشجوی دوره دکتری حرفه‌ای پزشکی، افتخار آفرینی کردند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *