محتوای خبری معاونت غذا و دارو

در راستای حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها

کارگاه مجازی اشتغال و کارآفرینی برگزار شد

کارگاه مجازی دانشگاه نسل سوم و چهارم و نقش آن در اشتغال کارآفرینی با موضوع حداقل ضوابط صدور پروانه های بهداشتی محصولات خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در سطح کشوری با همکاری معاونت غذا و دارو و دفتر امور ایثارگران دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، کارگاه مجازی دانشگاه نسل سوم و چهارم و نقش آن در اشتغال کارآفرینی با موضوع حداقل ضوابط صدور پروانه های بهداشتی محصولات خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در سطح کشوری با حضور مهندس غزال یحیی پور کارشناس کنترل کیفیت اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو روز پنج شنبه 14 مرداد 1400 برگزار شد.
هدف از برگزاری این کارگاه تحقق شعار سال با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» بود.
این کارگاه در سطح کشوری برگزار شد و شرکت کنندگان از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مسئولین فنی، تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در این وبینار حضور داشتند.
مهندس یحیی پور حداقل ضوابط صدور پروانه های بهداشتی محصولات خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و حداقل ضوابط تاسیس و صدور پروانه های بهره برداری، آئین نامه ها و فرآیندهای لازم را آموزش و توضیحات کامل در این خصوص را ارائه داد.
در پایان حاضرین سوالات خود را در خصوص موارد مطرح شده عنوان کردند.
امید است با بسترسازی مناسب و رع بروکراسی های اداری شاهد شکوفایی تولید داخل در سراسر کشور باشیم.

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *