ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی بیمارستان روزبه توسط کارشناسان مدیریت بازرسی دانشگاه

با حضور گروه ارزیاب صیانت از حقوق شهروند دانشگاه علوم پزشکی تهران، ارزیابی بیمارستان روزبه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، گروه ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در بیمارستان روزبه حضور یافتند.
در ابتدا جلسه ای با حضور دکتر شاهین آخوندزاده رئیس بیمارستان، دکتر محمدی معاون درمان، یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان، معاون آموزشی، مترون، مسئولان واحدها و تیم ارزیاب دانشگاه برگزار شد.
دکتر آخوندزاده ضمن خیر مقدم به تیم ارزیاب گفت، اقدامات زیادی در طول این مدت انجام شد که تمامی آنها در راستای ارتقای خدمات با کیفیت به مراجعین بوده است.
یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان نیز ضمن خیر مقدم به تیم ارزیاب، به معرفی بیمارستان، خدمات ارائه شده، عملکرد سالانه، اقدامات اصلاحی، نوآوریها و ... پرداخت و گفت قدرت کار تیمی و همفکری و همدلی تمامی واحدها در بیمارستان روزبه  منجر به ارائه خدمات مطلوب و در شان مراجعین محترم شده است.
وی همچنین گفت هدف ما پاسخگویی، ارائه خدمات با کیفیت و با سرعت بالاست و با تمام تلاش و همکاری واحدهای مختلف دانشگاه در این مسیر گام برمی داریم.
مسعودیان افزود، با توجه به اینکه روزبه به عنوان بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فعالیت دارد حساسیت های ویژه ای را برای تعامل با مراجعین می طلبد که سعی بر رعایت استانداردهای فنی و انسانی و اخلاقی داریم.
در ادامه سنجه های صیانت از حقوق شهروندی توسط ارزیابان مورد ارزیابی قرار گرفت و مستندات لازم ارائه شد.
پس از جلسه معارفه، تیم ارزیاب با مراجعه به واحد های (اداری، درمانگاه، دفتر رسیدگی به شکایات، بوفه، داروخانه، آزمایشگاه، بخشهای بستری، اورژانس و محوطه بیمارستان)  با حضور مسئولین واحدها به بررسی مستندات و ارزیابی عملکرد و مصاحبه با کارکنان و مشاهده وضعیت بیمارستان پرداختند.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *