استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران

شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای اهداف سازمانی دانشگاه و به منظور گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در مسیر راهپیمایی 22 بهمن شهر تهران سه غرفه اطلاع رسانی و سلامت مستقر کرد.

استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این سه چادر که با نام چادر فجر سلامت در سه ایستگاه تقاطع نوربخش و میرقاسمی، نجارزادگان و هوشیار در خیابان آزادی و در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن 1402 برپا کرد سه تیم متشکل از مراقب سلامت و بهداشت محیط و یک پرستار داوطلب با هماهنگی دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه مستقر شدند.

تیم سلامت با حضور در این ایستگاه ها ضمن اندازه گیری و کنترل فشارخون و قند خون شرکت کنندگان در راهپیمایی، اقلام آموزشی همچون بروشور و پمفلت با موضوعات مختلف در حیطه سلامت روان،جوانی جمعیت، تغذیه و ... در مسیر راهپیمایی توزیع کردند.

در این برنامه ضمن اطلاع رسانی و تبلیغ سامانه شهاب( سامنه هوشمند آموزشی سفیران سلامت)، در خصوص سینا رسانه با محوریت دسترسی به محتواهای معتبر علمی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران استقرار سه میز اطلاع رسانی و سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مسیر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 1402 در شهر تهران