بازدید معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران از پروژه آماده ساخت بیمارستان بهارلو

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از روند پیشرفت پروژه بیمارستان جدید بهارلو گفت: این بیمارستان با ارائه خدمات متنوع در حوزه درمان نیازمند توسعه فضاهای فیزیکی است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، پیش از ظهر سه‌شنبه 12 دی 1402 دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، به همراه مهندس بهزاد مکری مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه و تیم همراه از پروژه های عمرانی و آماده ساخت بیمارستان بهارلو بازدید کردند.  
در این بازدید که دکتر حمیدرضا حکمت و دکتر سیامند انوری رئیس و مدیر بیمارستان همراه تیم بودند؛ دکتر رحیم نیا از پروژه جدید و آماده ساخت بیمارستان بهارلو که در زمینی به مساحت 7700 مترمربع و در جنب بیمارستان فعلی است بازدید و آمادگی دانشگاه را برای توسعه در بخش بهداشت و درمان خصوصاً در مناطقی که بیشتر نیاز به توجه دارند را اعلام کرد.
وی یادآور شد: بیمارستان بهارلو به‌عنوان یکی از بیمارستان‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارائه خدمات متنوع در حوزه درمان نیازمند توسعه فضاهای فیزیکی است که باهمت همه مدیران این پروژه ملی با اخذ مجوزهای لازم به‌زودی شروع به کار خواهد کرد.
دکتر رحیم نیا با حضور در فضاهای دیگر بیمارستان بر توسعه درمانگاه‌های بیمارستان تأکید و تصریح کرد: با مساعدت‌های لازم می‌توان بخش خدمات سرپایی بیمارستان بهارلو را توسعه داد که نتیجه آن ارائه خدمات باکیفیت و سریع‌تر به مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر