• تاریخ انتشار : 1401/12/28 - 14:17
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 411
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برکت بهار با امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران آمد

تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران با شهرداری امضا شد.

امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی،در مراسمی که یکشنبه 28 اسفند 1401 در شهرداری منطقه 6 تهران برگزار شد، دکتر احمدرضا جمشیدی و مهندس رضا محمدی تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی را امضا کردند.
در این جلسه که دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی و مهندس امیر خضایی مسئول دفتر فنی این بیمارستان همچنین دکتر حسن اینانلو رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ، مهندس بهزاد مکری مشاور معاون توسعه دانشگاه،مهندس سرپرست مدیریت دفترفنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و مهناز طاهری پورمدیر امور مالی دانشگاه حضور داشتند، تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی و بیمارستان امام خمینی (ره) امضا شد.

دکتر جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در این جلسه امضای این تفاهم نامه را با توجه به اعیاد و ایام ماه شعبان و رمضان  عیدی بزرگی برای خانواده بیمارستان شریعتی دانست گفت: امیدواریم این موضوع شروع خوبی بر ای دو بیمارستان باشد که بار بزرگی را بر دوش می کشند. رئیس بیمارستان شریعتی همچنین با اشاره به فعالیت بیمارستان در ایام تعطیل افزود: بیماران برای درمان از نقاط دور دست به بیمارستان شریعتی مراجعه می کنند و ما وظیفه داریم در هر شرایطی به مردم خدمت رسانی کنیم و این خدمت را به بهترین نحو انجام دهیم .اطراف بیمارستان شریعتی پر از ماشین هایی است که از شهرستان ها مراجعه می کنند و پاسخ دادن به این مراجعات یک امکاناتی می خواهد که پارکینگ یکی از مهم ترین نیاز ها وبزرگترین معضلات ماست. دکتر جمشیدی با قدردانی از شهرداری تهران افزود: این حرکتی که درشهرداری برای ساخت پارکینگ انجام شد مایه خیر و بر کت برای آیندگان است و باقیات و صالحاتی برای همه ما . امیدواریم  مقدمات کار  هر چه سریعتر فراهم شود.

در این مراسم مهندس محمدی به ظرفیت منطقه وجاذبه شهری منطقه شش تهران اشاره کرد و افزود: بر اساس نظر سنجی های انجام شده  بیش از ۹۰ درصد شهروندان نیاز به پارکینگ وجود دارد وی همچنین از اعطای پروانه ساخت همراه سرا بیمارستان شریعتی خبر داد و بر سرعت بخشی برانجام فعالیت ها تاکید کرد.

دکتر اینانلو  نیز دراین نشست با اشاره به فرا درمانی بودن بیمارستان های شریعتی و امام به راه اندازی بیمارستان حضرت مهدی(عج ) اشاره کرد و نیاز بیمارستان امام به پارکینگ رادر آینده بیشتر دانست

در پایان  این نشست با حضور دکتر صادقی بخش معاون ترافیکی شهرداری منطقه شش تهران تفاهم نامه  های احداث پارکینگ طبقاتی بیمارستان های شریعتی و امام خمینی (ره) با شهرداری منقطه شش تهران به امضای طرفین رسید.   

  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی
  • کد خبر : 231962
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتیامضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *